Januari 2021❤️

Sanne  ja hoort er natuurlijk ook wel weer bij dat emotionele versterkte. Lijkt mij inderdaad wel lastig binnen jouw werk, maar je blijft ook een mens natuurlijk, niet alleen zorgverlener.  Wij hebben een easywalker harvey2 gekocht, komt ontzettend goed uit de test, in zwart zodat mn man het nog een beetje stoer vindt. Erg blij mee! 

Anoek wat leuk!! En spannend jullie termijnecho, ga je hier de uitkomst ook delen? 

Lott wat fijn van je goede termijnecho, ergens ook wel weer speciaal dat je de kleintjes zo vaak kunt zien! 

[quote quote=10340484]Sanne ja hoort er natuurlijk ook wel weer bij dat emotionele versterkte. Lijkt mij inderdaad wel lastig binnen jouw werk, maar je blijft ook een mens natuurlijk, niet alleen zorgverlener. Wij hebben een easywalker harvey2 gekocht, komt ontzettend goed uit de test, in zwart zodat mn man het nog een beetje stoer vindt. Erg blij mee!
Leuk ikbendoutzen! Die hebben wij ook, dan het eerste model, ook dankzij test Consumentenbond. Heel blij mee! Alleen als duo komt de bak met baby te laag. Maar verder top wagen, licht, niet te groot in de auto en makkelijk in gebruik.

Oeh, spannend, de eerste geslachtsbepaling! Ga je het ook hier delen, Sanne? 
En IkbenDoutzen, wat leuk dat jullie al een wagen hebben gekocht! Die hadden wij volgens mij ook als een van de eerste dingen gekocht. Kon ik lekker wegdromen tijdens testrondjes in huis, haha. 
Ik heb afgelopen weekend een badje bij Prenatal gekocht, die waren in de aanbieding. En ik miste nog een fijne, mét stop. 
En vandaag een goede NIPT uitslag op de deurmat, yes! 

Gefeliciteerd M Lies met de goede nipt! Mooi!
Anoek is vanavond de gelukkige met de pretecho, ik mag volgende week! Ik hoop dat ze het met ons wil delen...

Sanne wat toevallig dat jullie die ook hebben! Dit is ons eerste kindje maar vind indd die lage stand voor de wiegbak/gedeelte te laag; dat zien we tzt wel weer. Maar wel goed om te horen dat ie jullie goed bevalt! 

Mlies gefeliciteerd met de goede nipt uitslag, heel erg fijn! 

[quote quote=10340522]Gefeliciteerd M Lies met de goede nipt! Mooi! Anoek is vanavond de gelukkige met de pretecho, ik mag volgende week! Ik hoop dat ze het met ons wil delen…[/quote]
Haha, oeps! Dat vind ik wel een nadeel van dit forum. Soms is er zoveel te lezen dat ik bij het reageren niet meer weet wie wat zei. Pregnancy brain maar weer de schuld geven ;) 

[quote quote=10340528] Haha, oeps! Dat vind ik wel een nadeel van dit forum. Soms is er zoveel te lezen dat ik bij het reageren niet meer weet wie wat zei. Pregnancy brain maar weer de schuld geven ?[/quote]
Haha zeker herkenbaar!

Terug
Bovenaan