Januari 2021❤️

Wat fijn een goede termijnecho en een goede NIPT!
HET IS EEN JONGEN?? 
Zo leuk om te zien, er was echt geen twijfel over mogelijk! Hij liet zijn piemel goed zien?
Meteen een heel leuk pakje gekocht, want de pretecho was boven de prenatal en toen kwamen we langs de box die we voor ogen hadden met korting dus die hebben we ook meteen meegenomen haha!
De bakker is geappt, donderdag gaan we met cupcakes de familie verrassen met een surprise genderreveal! Zin in!

@ m lies: wat fijn, een goede nips!
@ anoek: wat leuk, een jongen! Fijn dat het ook zo'n duidelijk beeld was, dan heb je 100% zekerheid.
ik heb maandag de pretecho, ben zo benieuwd, denk een meisje! Kan niet wachten om het te weten!

Jeej gefeliciteerd Anoek! Klopte je onderbuikgevoel dus wel. En goed gevierd ook gelijk bij de Prénatal! Ik kan uit ervaring zeggen dat jongetjes suuuuuper lief en grappig zijn ? 
Veel plezier met de cupcakes dit weekend! Leuk dat wij het eerder mogen weten dan je familie ? al had ik een cupcake voor ons ook wel zo attent gevonden haha. Ik heb serieus trouwens echt zo'n zin in taart en zoet de hele dag ?? ik ga denk ik na de geslachtsecho gewoon voor mezelf een hele lading cupcakes bestellen ?

Hoera bedankt! Zo leuk! Haha ja jullie weten het eerder, ben zo enthousiast moet het echt ergens kwijt! Vooral ook omdat mijn moeder en zus de hele tijd willen weten of we niet toch voor een pretecho willen gaan hahaha morgen gaat het gebeuren hoeraaa!

Wat fijn al die goede echo's en nipt uitslagen!
Tof Anoek een jongen!!!
Wij mogen vanavond voor de pretecho. Ik denk deze keer ook een jongen, spannend! Vanmiddag eerst nog controle bij de verloskundige dus ik mag vandaag twee keer kijken haha.

Ik heb nog steeds niet alle bloed uitslagen binnen, wordt er echt chagrijnig van zo langzamerhand. Straks weer maar bellen... Net wel het kastje van het hartonderzoek ingeleverd dus dat zit er inmiddels weer op. Wel lekker nu het warmer wordt, want die plakkers gaan jeuken als je zweet.

Terug
Bovenaan