Januari 2021❤️

Gefeliciteerd Anoek, en net als Sanne: jongetjes zijn geweldig. 
@Tulipaa: ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt over wat er nou aan de hand is. En natuurlijk heel veel plezier vanavond, ben benieuwd of ook jouw gevoel juist is!

Jaaaa dubbel feest hier! Eindelijk de uitslagen van het bloed binnen en er zijn geen anti stoffen aangetroffen dus de ziekte van Graves is uitgesloten, super blij!
Daarna hadden we de geslachtsbepalingsecho ennnnn we krijgen weer een meisje!!! Zo tof! Ik dacht echt een jongen deze keer, maar vind een meisje super leuk. Ik heb zelf een zus en dat is mijn beste vriendin. Ik hoop dat onze meiden dat later ook zo ervaren, zeker omdat ze zo kort op elkaar zitten. 

@tulipaa dat zal wel een opluchting zijn! gefeliciteerd een meisje!?

@ Anoek wat leuk een jongen!??

wij hebben dinsdag eindelijk weer echo met geslachtsbepaling. We hebben dan 5 weken geen controle gehad vind dat wel erg lang?. 

Dank jullie wel dames! 
Jennifer dat herken ik heel erg ja! We hadden de termijnecho met 10.4 en gisteren dan met 15.4 de pretecho en daar tussenin niks! Maandag heb ik een controle bij de verloskundige die van week 14 en 16 samengevoegd vanwege corona en dan hopelijk ook meer info over de 20 weken echo. Komt allemaal goed Haha! 
Spannend dinsdag! Heb je een voorgevoel?

Hey hallo dames, 

Even een update; Wij hadden dinsdag een goede termijn echo! Hard gegroeid en een dagje vooruit gezet. Definitieve uitgerekende datum 29 januari. Morgen 12 weekjes, zoooo blij dat het er allemaal goed uitzag! Ben dinsdag meteen bloed gaan prikken voor de Nipt test. Komen die uitslagen echt pas na 1,5 binnen? Pfff ben nu al aan het aftellen, toch wel spannend... 12 augustus hebben we weer een echo en hopelijk kunnen ze dan het geslacht zien. Echt een rollercoaster van spannende en leuke momenten wij genieten ontzettend nu we dinsdag hebben gezien dat alles goed was♥️
voelt iedereen zich goed? Jullie al spullentjes gekocht? Nu wordt het allemaal zo echt he, zo leuk!♥️

Hey hallo dames, 

Even een update; Wij hadden dinsdag een goede termijn echo! Hard gegroeid en een dagje vooruit gezet. Definitieve uitgerekende datum 29 januari. Morgen 12 weekjes, zoooo blij dat het er allemaal goed uitzag! Ben dinsdag meteen bloed gaan prikken voor de Nipt test. Komen die uitslagen echt pas na 1,5 binnen? Pfff ben nu al aan het aftellen, toch wel spannend... 12 augustus hebben we weer een echo en hopelijk kunnen ze dan het geslacht zien. Echt een rollercoaster van spannende en leuke momenten wij genieten ontzettend nu we dinsdag hebben gezien dat alles goed was♥️
voelt iedereen zich goed? Jullie al spullentjes gekocht? Nu wordt het allemaal zo echt he, zo leuk!♥️

Terug
Bovenaan