Januari 2021❤️

Hey hallo dames, 

Even een update; Wij hadden dinsdag een goede termijn echo! Hard gegroeid en een dagje vooruit gezet. Definitieve uitgerekende datum 29 januari. Morgen 12 weekjes, zoooo blij dat het er allemaal goed uitzag! Ben dinsdag meteen bloed gaan prikken voor de Nipt test. Komen die uitslagen echt pas na 1,5 binnen? Pfff ben nu al aan het aftellen, toch wel spannend... 12 augustus hebben we weer een echo en hopelijk kunnen ze dan het geslacht zien. Echt een rollercoaster van spannende en leuke momenten wij genieten ontzettend nu we dinsdag hebben gezien dat alles goed was♥️
voelt iedereen zich goed? Jullie al spullentjes gekocht? Nu wordt het allemaal zo echt he, zo leuk!♥️

Tulipaa wat super leuk een meisje! En fijn van de goede uitslag! 

Bellabori, gefeliciteerd met de goede termijnecho! Ik had mn nipt wat eerder binnen maar is wat verschillend volgens mij. 

Tulipaa een meisje gefeliciteerd! We staan gelijk in de groep ? ik kan niet wachten tot onze pretecho dinsdag! En fijn dat je een goede bloeduitslag had Tulipaa!
Heb ook sinds 9 juni geen onderzoek meer gehad. Had afgelopen week hartje luisteren en controle maar ben die afspraak helemaal vergeten.. oeps.. beetje druk met dingen regelen omdat ik weinig zelf kan ivm m'n bekken. Fysio helpt, maar ben helaas al wel erg beperkt in wat ik kan. Onhandig met dreumes en hond, manlief kan aan de bak het komende half jaar?? Maar mag nu maandag op controle en dinsdag dus pretecho.
Hier was de nipt er ook na een week en een dag, maar dat is inderdaad zeker niet altijd zo.. hoop het wel voor je Bellabori, spannend hè!

Jaaa ook hier een goede nipt. Ik heb hem precies na een week gekregen. 
Kon deze positieve impuls wel even gebruiken, aangezien die vermoeidheid echt begint te vervelen. Kan zo weinig doen.. Hoop echt dat dit binnenkort wat minder wordt. 

Hi dames,
Ik wil een klein besloten groepje (maximaal 30) op Facebook maken.   Waarin we de zwangerschap kunnen delen met  vragen leuke tips en weetjes. 

Wie lijkt het ook leuk?

https://www.facebook.com/groups/271222080849280/?ref=share

Volgens mij is er al een facebook groep, de vraag is iig al een keer of drie eerder gesteld, maar er was niet veel animo voor geloof ik. Voor mij hoeft het persoonlijk niet, ik heb niet zo veel met Facebook en klets liever hier in het topic, maar wie weet zijn er nog een paar meiden die aan willen haken? 

Terug
Bovenaan