Januari 2021❤️

Hallo allemaal! 
Wat een hoop goede berichten, fijn! Ik zie dat een aantal van jullie het geslacht ook al weten, zo leuk! Wij moeten nog 2.5 week geduld hebben. ??
Ondertussen alweer bijna 14 weken. De tijd gaat ineens echt een stuk sneller, ervaren jullie dat ook? Ik heb vorige week donderdag voor nipt geprikt, dus ik verwacht de uitslag na het weekend wel. Verder merk ik echt dat mijn buik begint te veranderen. Eindelijk kan ik daar eens trots op zijn. ?

Hallo allemaal! 
Wat een hoop goede berichten, fijn! Ik zie dat een aantal van jullie het geslacht ook al weten, zo leuk! Wij moeten nog 2.5 week geduld hebben. ??
Ondertussen alweer bijna 14 weken. De tijd gaat ineens echt een stuk sneller, ervaren jullie dat ook? Ik heb vorige week donderdag voor nipt geprikt, dus ik verwacht de uitslag na het weekend wel. Verder merk ik echt dat mijn buik begint te veranderen. Eindelijk kan ik daar eens trots op zijn. ?

Cvdlb gefeliciteerd met de goede nipt! 

Wat hebben we allemaal toch kleine toppers met al die mooie uitslagen! 

Zwaantje wat leuk dat je buik nu echt veranderd, maak je er ook om de paar weken een fotootje van? En spannend de geslachtsbepalende echo!! Heb je voorkeur? 

Hier 16 weken en komende dinsdag de echo voor geslachtsbepsling,  echt super veel zin om de kleine weer te mogen zien???

Dank dank! Dit weekend eens op zoek gegaan naar namen. Zijn jullie al namen aan het bedenken?
Voor een meisje zijn wij er al uit. Vorige keer wisten we het geslacht niet en kregen een zoontje. Vinden de naam voor een meisje nog steeds mooi. Des te lastiger zou een tweede jongensnaam worden.. Ik heb al zoveel namen voorbij zien komen, maar nog geen een waarvan ik denk, he die is echt gaaf. 

Ja toevallig vrijdagavond een brainstorm gehad. Hetzelfde verhaal hier, meisjesnaam hebben we nog en is nog steeds favoriet. Jongensnaam een stuk lastiger. De eerste hadden we snel, maar ik vind veel jongensnamen niet mooi. En met ons werk in speciaal onderwijs en psychiatrie heb je ook bij veel kindernamen al snel een bepaalde associatie merken we. Maar we hebben een mooie gevonden! En nog een 2e die ook heel leuk is. Is de naam van het (veel oudere) bonuskind van m'n beste vriendin, maar die sprak ik gisteren en zij vertelde dat haar vriend die naam ook van een ander stel heeft gevraagd en mocht gebruiken dus we mogen hem zeker gebruiken als we willen. Dus er zijn opties! Nu eerst het geslacht bekijken dinsdag... Wel leuke dingen om mee bezig te zijn hè! 

Ik heb een hele lijst in mijn telefoon staan ? en een favoriete jongens en meisjesnaam, vriend heeft ze niet afgeschoten maar we gaan pas echt aan de slag als we de geslachten weten anders moeten we 4 namen vinden en dat lijkt me lastig ?

Haha ja leuke dingen hè! Wij vonden meisjesnamen juist heel moeilijk! Jongensnaam hadden we eigenlijk afgelopen november op onze huwelijksreis bedacht en vinden we nog steeds het leukst! Grote kans dat die het gaat worden, als er niet andere jongens worden geboren met die naam in onze omgeving natuurlijk!

Ja klopt Anoek dat is het spannende als je hem eenmaal hebt gekozen ja! Hopen dat er niet iemand dichtbij eerder is? Wij hadden onze eerste naam ook al jaren en gelukkig konden we hem gebruiken (Samuel, nu vooral roepnaam Sammie). Hoorde daarna van 2 bekenden dat zij die naam ook op de plank hadden liggen, maarja wat mij betreft mag hij nog steeds gebruikt worden.

Terug
Bovenaan