Januari 2021❤️

Hier ook in januari uitgerekend! :) (20-01). Ik ben benieuwd wat het wordt. Iemand toevallig veel ervaring met juist voorspelen nav de nub-theorie? :)

Wat leuk! We hebben echt best een grote groep. Toeval of toch veel 'coronials'? Haha
En ik heb er geen ervaring mee, maar we kunnen we meekijken? Hier nog 2 weekjes wachten en dan weten we het geslacht. 

Wij krijgen een jongen! ?
Zo bijzonder! Hadden juist veel leuke meisjesnamen bedacht en vonden jongensnamen moeilijk, nu moeten we aan de bak.
Vond het zo fijn om de baby weer te zien! Alles erop en eraan, geen rare dingen, echt genieten tot nu toe.
Het enige wat ik heel de tijd kan denken sinds een uur is: "er zit een piemeltje in mijn buik hihihihi" ?

Gefeliciteerd Unity! Wij zijn hier al uit de eventuele meisjesnaam. Tweede jongensnaam meerdere opties. Ik heb al sinds mijn 20ste een lijst op m'n telefoon dus opties zat ;-).
Hier gister een goede uitslag van de NIPT dus nu echt toeleven naar de geslachtsbepaling :)
Doutzen: jij veel plezier tijdens de geslachtsbepaling vandaag. Ben benieuwd of je voorgevoel klopt!

Wij hadden vandaag weer een goede echo, mooi kloppend hartje gehoord en gezien en een hupsende baby ?
Morgen prikken voor de NIPT.
Fijn om weer even bij te lezen en van iedereen goede verhalen te horen! 

Terug
Bovenaan