Januari 2021❤️

Hej Moontjuh ook dan ben je hier welkom hoor haha, ik zit zelf ook op de wip tussen december en januari, weten doe je t toch niet:p

Ik heb zelf echt allerlei kwaaltjes maar ik geniet ervan omdat ik merk dat ik zwanger ben, savonds rond 20.00 ben ik op en zit ik alleen maar te gapen of ga ik slapen. Mn rug speelt goed op en ik heb een superspeurneus gekregen hihi. 

Hoe gaat het met jou? En met de andere dames?

Hoi Allemaal, super spannend maar ik denk dat ik hier ook kan aansluiten. Gister de eerste positieve test in handen en vanmorgen de clear blue digital gebruikt. 1-2 weken zwanger.

ik vind het echt zo bizar en ben zo blij dat het is gelukt. Nu hopen dat het 'blijft plakken'. Wanneer gingen jullie er vanuit 'nu ben ik zwanger' vanaf de eerste test of een bepaalde tijd na de NOD? 

M'n uitgerekende datum is 15 januari 2021.
Allemaal gefeliciteerd!
groetjes!

Spannend allemaal hè! 

@ditje, ik hoop ook zo voor je dat het blijft plakken. Maar je leest vaker dat er dames bloedverlies hebben en er niks aan de hand is. Laten we daar maar vanuit gaan, maar het lijkt me wel een vreselijk gevoel. En dan weet je nog niks. 

Hier hebben we 27 mei de echo, wachten duurt zo lang haha. Ik voel me echt heel erg zwanger. Vannacht niet kunnen bijna niet kunnen slapen van de misselijkheid. 

Mijn vriend is ook al helemaal aan het idee gewend. Echt heel leuk, en hij is ook zo lief. 

Gister hebben we het onze ouders, broertje, zusje en mijn opa en oma verteld. We konden het niet meer voor ons houden. Iedereen reageerde zo leuk. Vind het zelf heel bijzonder dat mijn opa en oma dit nog mee mogen maken. Ik ben hier ook heel erg blij mee. 

Clau Clau

Ditje kan me goed voorstellen hoe jij je voelt, is het bloeden wat gemindeed of gestopt? En heb je al ecen contact gehad met je verloskundige? Ik had daar heel veel aan, zij stellen je allerlei vragen en kunnen evt eerder een echo maken. Houd moed, als je alleen bloedverlies hebt en geen bijkomende klachten hoeft het niks ergs te zijn. Dikke knuffel! 

Pb en clauclau welkom! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap 

Ikbendoutzen: Heel naar inderdaad, zoiets wil je absoluut niet zien als je weet dat je zwanger bent ?. Het bloeden is gestopt, heb met afvegen heel iets bruin op het papiertje. Ervaar her en der wel wat krampjes, maar dat heb ik vaak genoeg gehad deze 6 weken. Wat lief! Hoe gaat het verder bij jou? 

Ditje, hopelijk is het niets! Kan nog een beetje oud (ie bruin) bloed zijn, een gesprongen adertje,... Dat het bloeden gestopt is, is al positief!
De krampjes zijn idd heel normaal. Die heb ik al een 2-tal weken en wijzen meestal op het uitrekken van je baarmoeder.
Pb, proficiat!!
ClauClau, toppie dat je me naar hier gevolgd bent :)
Proficiat!!

Terug
Bovenaan