Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank allemaal!
MariekeSep, wanneer heb jij de geslachtsbepaling?
Doutzen, heel veel plezier vandaag!
Yvettje, wat fijn dat de echo goed was! Hoe ver ben je nu?
Ik ga pas 4 augustus, het is heel erg druk bij de echo bureau's! Ik probeer al een tijdje nog iets te vinden voor volgende week (ik ben vandaag 14 weken), maar nog geen geluk ;-). Ik ben veel te nieuwsgierig merk ik haha.
Ah wat leuk nog een jongen!!?
En wat fijn een goede NIPT en een mooie echo! Heerlijk al die goede berichten!
Ben ook heeeel benieuwd naar jouw echo Doutzen!
Wij hebben net echo gehad. Alles was goed met de kleine alleen het geslacht was niet goed te zien?. Wij moeten dus nog een paar weekjes wachten tot we weten wat het wordt.
Wat een leuk nieuws allemaal, heerlijk!Hier een goede nipt binnen gekregen vanochtend ? heel blij (en na een week al, super)Wel nog steeds last van misselijkheid helaas, gisteravond weer flink moeten spugen. Mja het is niet anders.
Jennifer wat balen! Hoeveel weken ben je nu? Mag je dan niet een keer terugkomen bij de echoscopist? (Bij ons mocht dat wel, omdat je ervoor betaalt)
Lott super fijn nieuws! Jammer van die misselijkheid maar hopelijk na een aantal weken helemaal over!