Januari 2021❤️

Balen, Jennifer, dat jullie het niet konden zien. 
Lott, gefeliciteerd met de goede Nipt! Hoop dat jouw misselijkheid nu ook snel minder zal worden. 
IkbenDoutzen, gefeliciteerd, een jongetje! Leuk hoor. Volgens mij is de tussenstand hier dan 3 jongens en 1 meisje?
Word hier zelf ook zo nieuwsgierig van. Gelukkig is het bijna vrijdag! 

Ik vul de tussenstand aan met 3 jongens en 2 meisje. Wij krijgen een meisje! ?
Ik wist het, voelde zo sterk dat het een meisje wordt. 

Ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet eerder gereageerd. Graag schrijf ik ook mee! Ik ben op 20 januari 2021 uitgerekend en ik ben 14 weken zwanger. 12 weken echo was helemaal goed en ook de NIPT was goed. Bijna iedereen is inmiddels op de hoogte en ga maandag m'n werkgever inlichten. Ik werk daar sinds februari dus ben een beetje zenuwachtig voor de reactie. Ik heb wel een vast contract en er werken veel vrouwen met kinderen dus waarschijnlijk maak ik me druk om niets, maar is toch een dingetje. Hebben jullie het al op werk verteld?

Ah wat super leuk Doutzen en Susan??!! Gefeliciteerd!
En welkom gebruiker10254726! Ik zou gewoon lekker enthousiast vertellen, dan neem je ze hopelijk mee in je enthousiasme! Tegen de tijd dat je met verlof gaat werk je er alweer bijna een jaar? veel succes!

Ik mag de tussenstand gelijk zetten, hier is een meisje onderweg!!
 ???VS??? haha ben benieuwd naar de eindstand ?
Gefeliciteerd iedereen met de leuke resultaten en weer goeie nipt uitslagen!
Balen Jennifer.. het zag er hier ook even naar uit dat het niet goed te zien was, lijkt me balen als je je erop in stelt en het niet doorgaat.. wanneer mag je weer?
Lott balen zeg van die misselijkheid.. ik ben er eindelijk vanaf! Bij m'n eerste (jongetje) was het tot 18 weken kut, nu er eerder vanaf. Dus misschien is het een voorteken voor jongens ? en je hebt natuurlijk alles dubbel.. succes!

Ah wat leuk we staan gelijk!!
De cupcakes waren fantastisch, onze familie was zo ontzettend verrast en het maakte het helemaal feestelijk!

Terug
Bovenaan