Januari 2021❤️

@belgogermano 
Voor ons de tweede. Wij hebben nog niemand iets verteld  misschien dat dat ook niet mee helpt in dat het zo lang lijkt te duren haha. 
Ik heb geen idee hoe t  in Duitsland gaat qua bevallen, weet wel dat t in België anders ia dan in NL.

@ikbendoutzen ja die uitgerekende datuk ia wat. Bij de 1e bevallen op uitgerekende datum maar verpleegkundige zei lijkt wel of je baby al 42 weken is. Iets met de smeer of juist geen smeer ofzo.. haha 
Hier ligt de eigen berekening tussen 25 dec en 2 januari. We gaan het zien :) 

@ditje he wat schrikken zeg, hopelijk niets geks/ernstigs *fingers crossed*

Hoe en wanneer gaan jullie het vertellen hebben jullie daar al over nagedacht? 

Hi allemaal,
Ook ik mag me aanmelden bij dit forum. 

Afgelopen dinsdag een test gedaan, een heel licht streepje maar dacht zelf dat het gewoon het streepje van de test was.
Vandaag nog steeds niet ongesteld en maar weer een test gedaan, nu een veel duidelijker streepje. De test dinsdag was blijkbaar toch positief. 

Wil van het weekend nog wel een CB test halen, die heb ik bij m’n vorige zwangerschap gebruikt en vond ik veel fijner en duidelijker! 

Ik heb geen Facebook dus kan me daar niet voor aanmelden. 

Uit welke regio’s komen jullie allemaal? 

MoontjehH, ik denk dat Duitsland zo'n beetje tussen Belgie en Nederland in zit. Wel bevallen in een ziekenhuis, maar eerder met vroedvrouwen dan met een dokter. Enfin, ik zal het wel merken zeker? :p
De ouders en dochter van mijn vriend weten het al. Hij was gewoon niet meer te houden :)
Aan "mijn kant" weet enkel mijn beste vriendin het. Voor de anderen ga ik proberen wachten tot de 12 weken voorbij zijn. Als ik het zolang kan verbergen ten minste. Bij de vorige was het op 8 weken al zichtbaar en op 10 weken overduidelijk.
10086597, proficiat!! Ik kom uit Belgie, maar mijn vriend woont in Duitsland en ik ga daar dan ook bevallen.

Aaah Ditje wat spannend! Het komt vast goed, we blijven positief! Rustig aan!
Hier begin ik ook elke dag meer een meer te voelen dat ik zwanger ben en dat is wel heel fijn! Ben alleen net van de trap gevallen en zo erg geschrokken! Niet op m'n buik gevallen en ook geen pijn, maar ik ben zo bang dat die frummel loslaat... nu voel ik ook allemaal steekjes en krampjes extra erg, dat zal wel tussen m'n oren zitten maar blughgg 

10192235, niet fijn om zo te vallen, maar voor je kleintje kan dat nu nog geen kwaad hoor! De pijn zal wel komen doordat je spieren hebt opegspannen en er ook extra op let.

@Ditje nee ik snap je echt helemaal, je schrikt je kapot. Fijn dat het actief bloeden gestopt is! Berthe bruin bloed is dan nog wat oud bloed.. ik hoop dat je snel weer een happy gevoel hebt en de echo goed is! Krijg je m nu ook eerder??  Hier gaat t goed, telkens fors moe. 

Welkom nieuwe dames! 

Gebruiker...35 wat rot dat je gevallen bent, verder niet bezeerd? Ik denk dat je lijf de baby goed beschermd! 

Btw Dames, onze partners mogen weer mee!! Zo blij daarmee! Zo blij mee!!!

Hoi allemaal, 
Ook ik meld me heel voorzichtig aan. Door een wat rommelige laatste menstruatie, is mijn NOD me niet helemaal duidelijk. Gisteren dus maar gewoon getest en daar leek misschien een heel licht streepje. Vanochtend was dat streepje echt al duidelijker! 
Durf het haast nog niet te geloven. Dit was onze eerste poging voor een tweede kindje na een heftig jaar. Ons eerste kindje mocht helaas maar 5 maanden oud worden.
Hopelijk gaat alles met deze zwangerschap goed en mogen we een gezond kindje krijgen. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik rond 15 januari uitgerekend. 

Uiteraard ook gefeliciteerd aan de andere zwangeren! 

Terug
Bovenaan