Januari 2021❤️

M lies gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je zwanger bent. Ik vind het vreselijk voor je dat je je kindje hebt verloren, geen woorden voor.
Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben!weet je al wanneer je eerste echo zal zijn? 

M lies, gefeliciteerd! Wat verschrikkelijk dat jullie maar zo kort van jullie kindje hebben mogen genieten. De zwangerschap zal vast beladen zijn, maar ik hoop dat je er toch ook af en toe van kunt genieten!

Dankjulliewel :) 
Nog geen echo gepland. Ik wacht dit weekend even af en dan bel ik maandag het ziekenhuis om een eerste afspraak te maken.
Het zal vast een extra spannende zwangerschap worden, maar we zijn vastbesloten om er vooral van te gaan genieten. 

Helaas meld ik mij af bij deze groep, want ik heb helaas toch een miskraam gehad vandaag. Hoop dat alles goed verloopt bij jullie, en dat ik me snel weer mag melden! ?

liefs, 

Ditje, ik wil je een dikke virtuele knuffel geven, vind het zo rot voor jou. Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die jullie steunen. Liefs! 

Ditje, hoe jammer!! Hopelijk lukt het snel opnieuw.
M Lies, heftig! Hoe erg. Hopelijk kunnen jullie van iedere dag genieten nu.
Dat wens ik overigens iedereen hier toe.

AAAH nee Ditje! Hele dikke knuffel en hopelijk lukt het snel weer!
Welkom M Lies, wat een heftig verhaal, wens je extra veel warmte en liefde toe deze zwangerschap!
Ik heb me gelukkig niet bezeerd met mijn val, denk dat het allemaal wel meevalt gelukkig! Nog 17 dagen tot de echo en echt heerlijk dat de partners weer mee mogen!!! Donderdag telefonische intake, ben benieuwd. Het wordt wel steeds echter zo!
Liefs Anoek

Terug
Bovenaan