Januari 2021❤️

Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken!
Ohja ik kwam er van de week achter dat mijn zwangere vriendin dit niet wist maar bij de prenatal hebben ze best een goede deal (als je veel moet kopen) je krijgt dan een cadeaukaart met een bepaald %van het uitgegeven bedrag. Vanaf 1000€ is dat 10%, 1500€ is 15% en 2000€ is 20%. Wij zijn nu even aan het uitrekenen of het de moeite waard is om sommige dingen tweedehands te kopen ipv in een grote bulk ?. Aangezien onze kinderwagen (er is niet echt keus met een tweeling) al 1650 kost wordt he tnog wat hihi
Liefs! 

Hello! Wij hadden dinsdag de 20 weken echo en moeten helaas voor een second opinion naar een academisch ziekenhuis. De echoscopiste twijfelde of de 3 belangrijkste aders even dik waren, de baby lag er niet zo goed voor. Geen idee dus of het zou is, of wat het zou betekenen dus nog even spannend! Gelukkig mogen we vanmiddag al... 
Ik ben echt een koukleum en verplaats me veel met de auto dus vind zo'n teddy jas heel mooi. Als iemand die een leuke tegenkomt let me know :).

Oh unity wat spannend! Hopelijk is alles goed, laat je het even weten? Bij de c&a hebben ze twee teddy zwangerschapsjassen zag ik
Ik sinds deze week weer voor de klas en merkte dat ik erg moe ben, veel harde buiken ook (al wist ik niet zeker of ze telde dus heb m'n bevriende collega vanochtend in mn buik laten prikken en die bevestigde het ?). Net toch maar ziekenhuis gebeld of het nog oke was en moest van ze gaan rusten thuis en morgen op extra controle. Dus even afwachten, sowieso woensdag bedrijfsarts dus dan zullen we wel iets aan de werktijden moeten doen. 

Nou alles was toch goed, ze snapte waarom de echoscopiste twijfelde omdat de baby helemaal opgekruld ligt en de hele tijd beweegt (haha) maar een nieuwe complete echo en het oog van de gyneacoloog en de kinderoncoloog bevestigde dat alles er normaal uitzag. Dus heel erg gerustgesteld gelukkig! 

Vervelend Lott van die harde buiken, maar wel echt een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen! Goed voor jezelf en de baby's zorgen, dat werken komt vanzelf wel weer.

Wat fijn unity!
Controle hier was goed maar snel, vond het geen fijne gyn. Ze vond de harde buiken niet verontrustend en mijn baarmoederhals was nog mooi lang. Heb ijzer laten prikken, die lag nog binnen de norm maar wel aan de lage kant (en ik slik al pillen) dus beetje raar allemaal. Maandag 20 wkn echo, en de week erna naar een vk in het zkh, hopelijk neemt die wat meer tijd. Ben er maar druk mee zo! Moest uren wachten in het zkh op bloed prikken ?

Terug
Bovenaan