Januari 2021❤️

Super nieuws Mlies, zeker na de ervaring van je vorige zwangerschap!
Wij hebben de 20-weken echo vanochtend gehad en hier ook alles dik in orde. Loopt precies mooi op termijn qua metingen en nog even de extra bevestiging dat het een jongen is. Nadat de echoscopiste klaar was vroeg ze nog of we iets wilde weten en ik zei dat ik graag de bevestiging van het geslacht wilde. Ze was helemaal verbaasd dat we dat niet al 20x hadden gezien want blijkbaar lag meneer zonder gêne de hele echo wijdbeens haha!

Wat fijn, MariekeSep! En ach, je moet ook maar net weten waar je moet kijken op zo'n echo haha. 
Bij ons was de gynaeloog blijkbaar erg enthousiast over het geslacht, want we hebben wel drie foto's van z'n piemel gekregen hahaha. 

Wat fijn weer goede berichten!
Hier ook maandag de 20wkn echo Yvettje, ik  half 10,jij?
Fitheid gaat hier hard achteruit, ben zo doodmoe is niet normaal. Volgende week woensdag eindelijk naar d e bedrijfsarts, die schijnt heel chill te zijn. En advies bij tweeling is vanaf 20wkn max 4u per dag werken. Deze week weer begonnen en ben nu twee keer eerder naar huis gegaan, wel wat te laat want zat weer te janken op de fiets van moeheid dus hopelijk hakt de bedrijfsarts ff de knoop door want op mn werk lijkt niet iedereen het even serieus te nemen.
Vraagje voor jullie, hebben jullie tips voor jassen? Ik krijg m niet meer dicht en draag altijd zo'n norfhface achtige dunne waterdichte jas dus geen "mooie" jas want ik fiets veel

Liefs! 

Lott, een vriendin van mij had een zwangerschapsjas die je daarna ook nog over je kindje in de draagzak heen aan kunt trekken. Ik weet alleen niet waar ze die vandaan had...
Ik ben intussen flink aan het shoppen geslagen. We hebben vorige week een babykamer gekocht bij Babypark, echt super blij mee. Hij is wit met hout en echt totaal anders dan de kamer van onze oudste, ik wilde graag echt iets anders. Ook heb ik al wat pakjes in verschillende maten gekocht tijdens een middagje shoppen in Goes (wat een leuke zaakjes zitten daar!). De kinderkamer komt al over ruim twee weken dus nu moeten we haast maken met het leegruimen van die kamer. Ik heb ook al wat stalen voor gordijnen besteld dus er komt nu echt schot in, ineens wordt het echt! Super leuk!

Nog even een toevoeging:
Lott, bij noppies hebben ze sale nu zie ik net (en ook wel wat sportieve modellen):
https://www.noppies.com/nl-nl/zwangerschapsjas/?gclid=EAIaIQobChMI97rvofy26wIVmpntCh3QjgvqEAAYASAAEgJIb_D_BwE 
Best aan de prijs die jassen, maar met een tweeling heb je weinig keus denk ik hihi. Op marktplaats zullen er vast ook wel staan.

Ha Lott, ik heb deze:
MAMA Gewatteerd jack - Donkerblauw - DAMES | H&M NL
Kan de link niet downloaden helaas, maar deze hebben ze al een paar jaar in de collectie en gaat steeds in de uitverkoop en rond de winter weer volle prijs haha. Is niet super dik, wel fijn en ook fijn om daarna te wandelen met je kindje in de draagzak erin, aangezien we winter kindjes krijgen (had ik vorige keer ook). 

Wat fijn de goede echo's!! Gefeliciteerd!
Lott, laat je weten als je de perfecte jas hebt gevonden? Ben ook wel benieuwd en ga de tips volgen!

Terug
Bovenaan