Januari 2021❤️

Zwaantje fijn die goede 20 weken echo en toch een jongen! Woow, dat is echt wel even schakelen dan zeg!!! 
Lott wat fijn dat dit je wat lucht geeft!  Tweeling lijkt me ook echt dubbel zwaar fysiek! 
Ik loop ontzettend tegen mn fysieke grenzen aan opt werk, het is echt doorbijten, frustrerend! 

Ook hier een goede echo! Yes, super blij mee.
En Lott, super goed nieuws. Hopen dat dat beter werkt voor je en anders echt op tijd aan de bel trekken. Goed naar je lichaam luisteren is zo belangrijk. 

@ikbendoutzen willen ze niet meedenken op je werk? Ik heb me de afgelopen week elke keer in de middag afgemeld want lesgeven en een tweeling produceren vond mijn lijf niet zo tof.
Jeej nog een goede echo wat fijn!
Ja moet over een maand weer terug, maar denk dat ik dit rooster (als mn gezondheid zo blijft) prima te doen is. Dus hopelijk lukt het en anders tjah dan meld ik me maar ziek ?. Aanslag op lijf en energie die twee meisjes! 

Doutzen, zie je bericht nu pas. Wat vervelend? Waar merk je het aan? En heb je het aangegeven op je werk?
Lott, helemaal begrijpelijk. Gewoon per dag en week bekijken hoe het voor je voelt. Zeker met een tweeling, maar sowieso geldt het eigenlijk voor iedereen, vertrouw en luister naar je lichaam. ?

@cvdlb gefeliciteerd met de goede echo! 
@lott, ik heb het nog niet aangekaart, werk met patienten en draai eigen spreekuren waarbij ik eigenlijk alleen maar sta, loop, til etc. , bij minder pt krijg ik minder betaald zegmaar , hebben geen cao.  Ik probeer maar ff door te bijten en gaat t niet meer dan ga ik met mn werkgever om tafel en zal het wel deels ziekmelden worden. 

@cvdlb haha precies tegelijk gepost,  als ik thuiskom heb ik echt vreselijke pijn aan mn ribben en van die zenuwpijnen in mn been.  Dan is het dus liggen en slapen... int weekend heb ik veel minder last.... 

Doutzen, daar zijn we goed in dus, haha. Wel vervelend zeg. Ziektewet is reguliere Nederlandse wetgeving en staat los van de cao (al kan de cao er wel aanvullingen op hebben). Misschien handig om het toch vast aan te kaarten en uit te zoeken? Lijkt me niet niks die klachten.

Terug
Bovenaan