Januari 2021❤️

Virtual hug Dite?? 
Wie zei hier ook weer dat de tijd niet vooruit gaat? Verschrikkelijk! Nog 4 dagen tot ik mijn vriend zie en nog 6 tot aan de eerste echo.
Heeft er iemand een zwangerschapsapp die zij gebruikt? Welke is aan te raden? 

Ik vind die van ouders van nu het beste, en je hebt er een van philips en avent samen, heb je 3d tekeningen en kun je ware grootte bekijken. En ik gebruik zwangerhap, die geeft goede info over eten tijdens de zwangerschap.

Hoe gaat het met jullie? Al veel zwangerschapkwalen? Hier volop misselijk. Morgen de eerste echo! Fijne moederdag iedereen:)

Hoi dames! Ik kan het bijna niet geloven, maar ik mag mij gaan aansluiten bij jullie. Ik ben zwanger!
Volgens de app Zwangerschap+ uitgerekend op 19 januari 2021. Over een paar dagen de vk maar bellen en de echo plannen. Ik hoop dat we snel mogen komen vanwege de mk in oktober vorig jaar. Spannend allemaal! ?

IkbenDoutzen, bedankt voor de info!
Spannend dat je morgen je eerste echo krijgt! Je bent de eerste hier, niet?
Zwaantje, proficiat en welkom!
Symtpomen heb ik weinig, bahalve de bandenpijn dan. En gisterenavond even misselekijk na het eten, maar dat is ook alweer lang over. 
Nog 5 dagen tot de 1e echo!

Fijne moederdag allemaal en welkom Zwaantje!
Vanochtend kreeg ik van mijn man een speentje met I ♥️ mommy hihi zo lief!
Ik ben heel benieuwd naar de echo Doutzen! Komt vast goed! Ik moet nog 2 weken wachten, duurt nog veel te lang pff?
Ik heb het meeste last van vermoeidheid en stemmingswisselingen en af en toe een vlaag van misselijkheid, maar dat valt erg mee. Gisteren ging ik boodschappen doen en was er een kindje vermist en toen ze was gevonden, moest ik zo hard huilen.. hormonen zijn dus duidelijk aanwezig hahaha!
Ik kan niet wachten op de echo, hoop dat alles goed is en ik het van de daken mag schreeuwen tegen mijn vriendinnen hahaha

Oh en over de apps: ik gebruik ook Ouders van Nu, die van Philips (is ook leuk voor de grootouders en tantes in spe, want je kan daar ook aangeven wat je relatie is met de baby. Mijn moeder heeft dan staan: je dochter is nu 6 weken en 2 dagen zwanger hihi) en ZwangerHap. Ik heb ook nog Flo, dat is de app waarmee ik mijn menstruatie bijhield etc en die staat nu op pregnancy mode!
Groetjes Anoek  

Zwaantje  zooo geweldig leuk dat we nu hier in deze groep bij elkaar zitten. Wat een geweldig nieuws zeg!! Is je zo gegund! Hoe voel je je?

Belgogermano ik ben denk ik indd de eerste hier met echo, zo vroeg omdat ikn bloeding had gehad, vind het super mooi masr ook toch spanning. Heb je de apps al op je mobiel? Voor jou ook aftellen tot de eerste echo!!   

Gebruiker...35 anoek wat goed dat je de hormonen al zo voelt, dat geeft voor jezelf ook fijn bevestiging he?!

@Ikbendoutzen Ja wauw, wat bijzonder! Ik vind het ook super leuk om hier samen in deze groep te zitten. Het besef 'ik ben zwanger' moet denk ik nog echt komen. We zijn blij, maar ook nog een beetje terughoudend vanwege de mk in okt. Ik wil ontzettend graag positief blijven en heb er nu wel een goed gevoel bij.
Succes morgen bij je eerste echo. Ik duim voor je. ♡

Terug
Bovenaan