Januari 2021❤️

zwaantje, begrijp ik, kan me goed voorstellen dat je dan op een andere manier in een zwangerschap staat. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, hoop dat je snel een mooie echo krijgt!  Dankjewel! 

Zwaantje, bekend gevoel hoor! ZO onwezelijk, "echt zwanger". Maar 't is zo :) Geniet ervan!

Nog geen app geinstaleerd, doe ik do dadelijk. Was vandaag druk met moederdag.
Hier sinds 2 dagen misselijk na het drinken van koffie, net zoals bij mijn 2e. En ik drink dat graag en veel. Maar stiekem geniet ik ook wel van die kwaaltjes, die horen erbij. 
IKbenDoutzen, laat weten hoe het verlopen is he! De eerste livebeelden van je ukkie :)

Zijn er hier nog dames die mee willen kletsen op de Facebook groep? Ik zelf zou het leuk vinden om dit soort gesprekken daar ook te voeren, het is nu nog een beetje stil op de groep :) 

Een goede echo gehad?? helemaal in de wolken, kloppend hartje was gelijk duidelijk te zien. Ben precies 6 weken en 2 dagen zoals ik al dacht en voorlopige datum blijft 2 januari.  Krijg nu over 4 weken de volgende  echo pas weer maar heb op mn werk ook een echo apparaat dus misschien tussendoor nog even een kijkje nemen. We zijn echt zo blij!!!

Ik blijf hier hangen, heb niks met facebook, merr dames die hier "blijven"?

Aaaah yes!!! Wat ontzettend fijn hoera! Geniet heerlijk van je babybubbel! Ik ben zo blij voor je!
En ik blijf ook gezellig hier, vind het wel wat hebben?
Heb zelf de hele dag al een emmer naast me staan, want de kwaal misselijkheid heeft volle bak zijn entree gemaakt haha. Ook weer heel moe en heel veel gehuild vandaag pfff, wel pittig. Het is gelukkig voor een goede reden, krijg daardoor ook wel wat meer vertrouwen in een kloppend hartje, al zegt dat natuurlijk niet alles... nog 2 weken te gaan!
Liefs Anoek

Dankjulliewel?

Oh noo Anoek, echt overgeven is niet leuk zeg! Ik las dat alles met gember helpt, gemberkoekjes of gemberthee.... maar ieder lijf reageert natuurlijk anders... ik ben ook telkens fors misselijk maar nog niet hoeven overgeven... 

Terug
Bovenaan