Januari 2021❤️

Hee lieve dames, fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie! Blijf vooral doorkletsen over alles wat met jullie zwangerschappen te maken heeft, vind het maar niks als het stil blijft door mij!
Bedankt dat jullie aan ons denken, wij gaan straks nog even knuffelen met de meisjes en morgrn gaan we ze mooi in een mandje leggen voor de uitvaart. Schoonmoeder heeft mutsjes gebreid en bonusmoeder mooie kleedjes dus ben benieuwd. Hier gaat het fysiek best oké op die borsten na. Mijn god ik wou dat ik ze er even af kon schroeven. Zit aan de max dosis paracetamol, met zakjes bevroren appelstroop erin, strakke sportbh aan dag en nacht en veel salie thee drinkend maar het houdt helaas lang aaan en er is genoeg melk voor een tweeling zullen we maar zeggen. Fijn om te weten dat het werkt iiig maar ben blij als het weer afneemt want dit is niks. Lijk wle Lola Ferrari haha en hsf doet gewoon enorm pijn. Mja moet er doorheen 
Morgen om half 11 nemen we dus afscheid, dat zal wel lastig worden want daarna nooit meer knuffelen.

Luister naar je lichaam en trek aan de bel als het niet goed voelt!!!!!!!!!!!! Geniet van elk schopje, ik mis ze zo

Lieve Lott, wat een moedig berichtje van je. Vreselijk nooit meer knuffelen en geen schopjes meer ? 
Hoop inderdaad dat de stuwing snel minder wordt en je je weer enigszins oke gaat voelen in je lijf! Gaan ze eigenlijk nog onderzoeken wat de oorzaak is geweest van de vroeggeboorte? (niet dat je alles hier hoeft te delen hoor! Voel je vrij!)
Dikke knuffel vanuit hier ook voor de 2 dappere meisjes! ??

Zeer waarschijnlijk kon mijn baarmoederhals de druk niet aan van de tweeling. De vraag is nu of dat met een zwangerschap van één kindje ook gebeurd. Als ik ooit weer zwanger wordt (wat ik op termijn echt graag wil) moet ik dus vaak naar het ziekenhuis om met een inwendige echo re kijken of de boel nog dicht zit. Als ze er dan op tijd bij zijn (dat kon nu niet want er puilde al een vruchtzak uit) dam krijg ik een cerclage (bandje om de baarmoederhals). We mochten ook een obductie op de meisjes maar zij waren hoogstwaarschijnlijk gezond en lag jet dus aan de baarmoederhals. We wilden dat dus niet omdat ze dan in de meisjes moeten snijden en dat vonden we niet fijn.
Een volgende zwangerschap zal dus wel spannend worden, maar dat zien we dna wel weer! 

Ach wat een enorme pech dus! Een vriendin van me heeft dat ook gehad, eerst een kindje bijna verloren (ook prematuur, maar net iets ouder dan jouw meisjes). Is inmiddels zwanger van haar derde, met vroeg bedrust en zo'n bandje is het inderdaad opgelost. Ik gun je een super toekomst met inderdaad gezonde kindjes en vind het echt vreselijk dat jullie dit heeft moeten overkomen. Houd je taai meid ?♥️

Jeetje wat heftig Lott, ontzettend veel sterkte morgen tijdens het laatste fysieke afscheid. En stuwing is al zo pijnlijk en in deze situatie zit je daar helemaal niet op te wachten. Misschien nog de tip van koolbladeren gebruiken, dat hielp bij mij goed. 
Ik wens jullie in de toekomst een gezonde en voldragen zwangerschap toe. Het kindje zal in ieder geval altijd twee mooie zussen hebben!

Oh Lott, ik schoot gewoon vol toen ik je berichtje las. Ik kan me zo indenken dat je die schopjes mist en een laatste keer fysiek knuffelen lijkt me ook niet te doen. Heel veel sterkte morgen. Wat fijn dat de oma's nog mooie dingen voor ze hebben gemaakt. Ik hoop dat het ondanks alles een mooi afscheid wordt en dat jullie oudste twee meiden in de toekomst een gezond broertje of zusje krijgen. 

Bij mij hielpen de koolbladeren ook erg goed en na de dag dat ik echt dacht dat ze zouden knappen, was het ineens een stuk minder. Hopelijk zit je bijna op dat punt. 

Hey Lott, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen morgen! Ik leef echt met jullie mee en denk eigenlijk elke dag wel even aan je. 

Ik hoop dat je in de toekomst een goede zwangerschap tegemoet gaat! Ik gun het je van harte. 

Terug
Bovenaan