Januari 2021❤️

Aaah lieve Lott, heel veel sterkte morgen en natuurlijk de hele periode daarna! Houd ze nog even stevig vast en daarna voor altijd in gedachten?

Lieve Lott, ik wordt er emotioneel van als ik je berichtje lees, wat is het toch een vreselijke situatie zeg, lijkt me een onmogelijke opgave om afscheid te moeten nemen.  Wens jullie heel veel moed en sterkte en hoop ook dat je je fysiek weer wat beter mag gaan voelen. Liefs

Hallo allemaal! Hoe gaat het met jullie? Veel zullen nu al wel in het derde trimester zitten of daar bijna zijn? Hier alweer op 29+3, gaat aan de ene kant heel snel, maar het duurt ook nog wel even natuurlijk. 
We zijn afgelopen weekend nog even naar een luxe b&b geweest met z'n tweetjes, echt even genoten en heerlijk ontspannen! Nog 7 weken werken tot m'n verlof, kan echt niet wachten!
Gisteren ook de eerste proefdrukken voor geboortekaartjes besteld, ook zo lastig. Mijn man gaat nog een paar weken weg voor zijn werk en merk dat ik toch wel erg graag alles klaar wil hebben!
Fysiek gaat het nog best wel goed, pak wel echt veel meer mijn rust en dat merk ik gelukkig wel!

Hey dames,
hier 28+5 weken zwanger. Ik lig helaas veel plat en ook niet meer aan het werk. Ik heb echt veel last van mijn bekken. Met een dreumes van bijna 1,5 jaar is rusten niet altijd mogelijk..
Wij hebben het weekend ook het geboortekaartje gekozen. 

Ooh wat lekker Anoek een weekendje weg. Best jaloers hihi?. Mijn man is druk bezig met de kamer voor ons dochter die is bijna klaar en dan kan ze in haar nieuwe kamertje slapen en kan ik de babykamer in orde maken. 

Ah Jennifer, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken! 
Super leuk dat je bijna aan de babykamer kunt beginnen! Heb je een thema in je hoofd?
Ja ons weekendje was echt heerlijk, nu weer aan de slag dat is toch weer even anders maar hoort er helaas bij haha!

Hier ook de laatste tijd toch meer klachten. Afgelopen zondag onwel geworden in de supermarkt en de hele dag in het ziekenhuis gezeten. Bleek een blaasontsteking te zijn die er al langer zat, gelukkig met de baby alles prima. Na mijn vakantie van volgende week ga ik waarschijnlijk 50% werken tot mijn verlof per half december.
Verder hier ook rond met het geboortekaartje. Degene die ons vorige geboortekaartje heeft ontworpen heeft ook deze gemaakt. Het is zo leuk geworden :)! Vanaf vrijdag beginnen met klussen in onze nieuwe woning, de kinderkamers helemaal leuk maken en dan hopelijk zo snel mogelijk verhuizen. 

Vervelend al die klachten meiden! Hier gaat het zijn gangetje. Vind het wel echt zwaarder dan mijn eerste zwangerschap. Veel last van mijn rug en middenrif. En ik heb het gevoel dat mijn buik op knappen staat pffff. Het kamertje is bij ons een eind klaar, we hebben een wit kamertje met hout accenten en alpaca's (gordijnen, aankleedkussen, lampje en deurstopper). Ik heb het kamertje al ingeruimd. Kleertjes enzo van zolder gehaald en de nieuwe spulletjes er bij gelegd. Moet het over een tijdje alleen nog even wassen allemaal. Een geboortekaartje hebben we nog niet naar gekeken, dat komt tijdens mijn verlof denk ik. En over de naam zijn we ook nog niet uit ?

Terug
Bovenaan