Ha ikbendoutzen, fijn dat je nog maar een week hoeft! Ik had ook enorm harde buiken door stress op werk (zittend beroep maar gewoon door de drukte). Nu in de vrije dagen ben ik wel fysiek erg moe en chagerijnig door het slaapgebrek, maar de harde buiken zijn grotendeels verdwenen. Dus dat was in mijn geval echt een signaal van rustig aan moeten doen. Maarja het is nu niet heel ideaal nee.. en zou graag de kleine even uitbesteden, maar dat gaat ff niet.. schoonouders zitten zelf in een verbouwing, m'n broer die graag oppast heeft echt net 4 dagen een puppy (super cute overigens!!) en omdat m'n zoontje al zo van slag is (z'n kamertje is letterlijk helemaal kapot en daar ligt het dak open en hij mist z'n papa denk ik ook hier bij opa en oma), ga ik hem niet naar andere plekken laten gaan om te slapen. Dan ontregel ik hem nog meer denk ik.. naja ik ga er straks om 20.00u in en morgenavond komt m'n man hier een nachtje slapen dus die kan dan een nachtshift doen. Het is geloof ik nog even door bikkelen gewoon... Probeer vooral m'n chagerijn niet teveel op m'n moeder te botvieren, die doet ook al zo haar best. Stomme hormonen!
M'n man is nu wel druk in het huis om de zolder af te maken zodat daar geslapen kan worden, hopelijk gaat dat straks schelen. De verbouwing is pas half december klaar (en m'n keizersnede zal ergens voor of na de kerst plaatsvinden) dus het is een lekkere planning haha.
Qua wipstoel heb ik dit keer de nuna Leaf (tweedehands) gekocht. Bij een vriendin gezien en die leek me heerlijk. Ook ken ik goede ervaringen over de Babybjorn wipstoel. Die kun je ook heel plat maken een meenemen. Wij hadden de eerste keer een andere geleend, maar daar hebben we niet zoveel mee gedaan, was niet heel bijzonder.
Naam zijn we inmiddels uit, geboortekaartje wordt een variatie op die we de eerste keer hadden en ik heb een aantal eerste pakjes voor in het ziekenhuis gekocht. Veel hebben we nog van de eerste ook. De rest komt als de kleine er is, nu toch geen plek! Vind alpacas wel erg schattig Tulipaa!! Klinkt als een fijn kamertje.