Januari 2021❤️

Zwaantje dat meen je niet! In ieder geval gefeliciteerd met de geboorte van Max en heel veel sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk kunnen jullie veel tijd met hem doorbrengen. Wat fijn dat het naar omstandigheden goed met hem gaat en hopelijk blijft dat zo, go Max!

Zwaantje wat heftig! Zeker omdat je toch al wel even klachten had. Wat moet het een spannende tijd moet het geweest zijn voor je en wat komt er nog een spannende tijd aan. Wens je veel kracht toe de komende periode maar natuurlijk ook feliciteren met de geboorte van je zoon! Hopelijk kun je door alle spanningen ook een beetje genieten.

Lieve Max, welkom op de wereld! Wat fijn en knap dat hij het nu goed doet. Wat een achtbaan voor jullie als ouders poeh! Met hoeveel weken is hij dinsdag geboren? Op zich is de datum wel een hele mooie, al was januari natuurlijk beter geweest. Ik duim mee dat alles goed blijft gaan en jullie hem met een paar weekjes fijn mee naar huis mogen nemen. 

Wow Zwaantje dat is heftig zeg! Gefeliciteerd met Max, jullie kleine vechtertje! Wat fijn dat het nu goed gaat, hopen dat dit zo blijft en dat hij lekker aan gaat komen! 

Ah zwaantje joh wat lees ik nu, hadden we nog lopen berichten over die harde buiken en nu lees ik dit.  Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooie naam! Maar wat een schrik ook ofniet?! Ik hoop en wens hem alle geluk en gezondheid toe!! Liefs

Bedankt lieve dames!
Uiteindelijk bevallen met 27+2. Het was ontzettend schrikken en het voelt nog steeds een beetje dubbel.
We zijn ontzettend trots op ons ventje. Zo dapper en sterk! Maar ik had hem ook graag nog even bij mij gedragen, puur voor zijn ontwikkeling. 
Gelukkig doet hij het nog steeds goed en bekijken we het per dag. Hopelijk vliegt de tijd voorbij en kan hij mee naar huis! ♡

Terug
Bovenaan