Januari 2021❤️

Zwaantje, goed om te lezen dat het een kleine vechter is!
En Lott, inderdaad ook ik ben benieuwd hoe het met je gaat. 
Hier gaat het prima, vanochtend de glucosetest gedaan. Blij dat het er weer op zit, nu wachten op de uitslag.
Hoe is het met de andere dames? 

Nou heel wat gemist weer! 
Zwaantje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Max. Super leuke naam ook! Dat zal schrikken geweest zijn! Ik snap dat je hem nog wat langer had willen dragen, maar gelukkig kunnen ze zo veel buiten de baarmoeder tegenwoordig! Fijn dat alles goed met jullie gaat.
Wat zijn jullie al ver met alle voorbereidingen zeg! Wij zijn pas net begonnen aan het kamertje (kinderwagen, autostoel en box etc. al wel). Ik heb wel wat kleren maar praktische dingen enzo staat nog niet echt op mijn netvlies ofzo! Aan de bak dus haha. Geboortekaartje ben ik nu aan designs het opvragen bij de persoon die mijn eigen geboortekaartje (30 jaar geleden) heeft ontworpen, even kijken of daar wat leuks uit komt.
Naam hebben we al wel :). Iedereen blijft gissen daarover, hebben jullie dat ook? Vooral mijn moeder, noemt dan in 5 minuten 20 namen en dan denk ik tja, wat moet ik daarmee?

Hee meiden, 
Ik lees soms mee maar kan het emotioneel vaak ook niet aan moet ik eerlijk zeggen. Gun het mezelf ook allemaal zegmaar ?. 
Hopelijk gaat het met Max allemaal goed, paar weken maken zoveel verschil!
Hier proberen we ritme te krijgen in de dagen, elke dag iemand over de vloer is fijn. elke dag even naar buiten, elke dag een klusje in huis,elke dag iets voor de meisjes regelen.
Het gaat hier op en af, mn borsten zijn godzijdank bijna weer van mezelf, heb echt 10dagen tweeling stuwing gehad bleh. En conditie is bagger maar iik kan steeds meer. Huilbuien komen met vlagen omdat iik iets kleins zie of aan iets denk, laat het er maar uitkomen en bram steunt me enorm (en ik hem). Vandaag zijn we naar de juwelier geweest en heeft bram eeb ring uitgezocht en ik een ketting met de namen van de meisjes (en ik met de eerste letter)
Ben van me af aan het schrijven op insta en in mn dagboek, dat helpt 
Moet nog wat dingen die iik tweedehands had gekocht op marktplaats zetten (wipstoeltjes, bugaboo twin, box). Kijk er wel tegenop dat mensen vragen gaan stellen dus als iemand nog iets nodig heeft ?
Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie! 

Ach meid, het is toch ook ondraaglijk om dan mee te lezen met onze voorbereidingen en alles waar jij ook mee bezig was en nog had moeten zijn.. fijn dat je niet alleen bent en dat mensen jullie veel afleiding en steun geven. En dat jullie als stel elkaar er doorheen slepen, super knap en waardevol. 
Spullen verkopen lijkt me ook een heel gek proces ja.. ik heb ook ooit iets gekocht toen ik nog maar pril zwanger was en tegen de tijd dat ik het kwam halen, had ik net een miskraam gehad. Was ook een enorm awkward gesprek toen ze vroeg hoe ver ik was, maar met een hele begripvolle reactie. Je verkoopt het wel aan andere mama's dus dat scheelt een hoop. 
Die sieraden klinken prachtig, de meisjes zijn op die manier toch altijd bij jullie. Mocht je ooit de behoefte hebben, je kunt gezinsfoto's maken waarbij je de meisjes als schaduw erbij laat zetten. Geen idee of je dat iets vindt, maar voor een vriendin van me was dat heel fijn. Zij heeft tussen haar eerste en laatste kindje een tweeling (ook meisjes) verloren en hebben zo een mooie foto met haar en haar vriend en hun 4 kindjes. Wie weet ooit iets wat je mooi vindt. 
Houd je taai meid! En voel je vrij te blijven delen hoe het gaat of het niet meer te volgen.

Oh Lott het lijkt me ook zo confronterend om die berichtjes hier te lezen... Wat goed dat je van je af aan het schrijven bent. Dat lijkt me ook fijn voor later, dat je zoveel mogelijk vast hebt kunnen leggen van jullie meiden. Fijn dat jullie zo gesteund worden en ook veel hebben aan elkaar zodat je samen kunt rouwen ipv ieder op zijn eigen manier. Zoals hierboven al werd gezegd. Blijf gewoon delen wat en wanneer je dat wilt, maar voel je zeker ook niet verplicht! En je hebt er helemaal niks aan, maar hier wordt nog dagelijks aan jullie gedacht! 

Lott, een heel proces waar je doorheen moet, fijn dat jullie veel steun aan elkaar hebben.  Ik snap heel goed dat dit topic wel heel veel confrontatie opleverd, doe vooral waar jij je goed bij voelt. Ik denk ook echt dagelijks aan je,  heb je niks aan, wens jullie alle kracht en sterkte toe! 

Hier de knoop doorgehakt, na 3 weken continu harde buiken ga ik wat eerder met verlof, merk dat ik het fysieke werken(zorg) gewoon echt niet meer trek,  nu de keuze is gemaakt is het ook gewoon goed, laatste zaken afronden en dan in de rust. Ik slaap ook gewoon weer wat beter nu ik dat heb beslist. Met de kleine op komst en een oplevering van ons huis plus verhuizing nog genoeg op mijn to do lijst.  

Hoe gaat het met de andere dames hier? 

Pff Lott, het is ook niet niks wat jullie doormaken! Fijn om te lezen dat jullie veel steun aan elkaar hebben! Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt. 

@ikbendoutzen oei ja doe rustig aan en goed dag je besloten hebt om eerder te stoppen met werken. 

ik zit al 3,5 week thuis nu en de verveling slaat wel toe. Nu zorgt mijn dochter wel voor entertainment zij maakt mijn dagen nu wel een stuk leuker. 
afgelopen maandag weel controle gehad en alles was goed met de kleine man. Hij ligt al mooi met zijn hoofdje omlaag. Dit kan nog wel veranderen zei de vk. 
vandaag precies 30 weken zwanger! 

Terug
Bovenaan