Cvdlb wat fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt! Het is inderdaad wat rustiger hier, moet zeggen dat ik zelf nogal onder de indruk vd verhalen was.
Bijzonder om te lezen dat kraamzorg hier en daar telefonisch de intake doet, hier zijn ze wel gewoon langs geweest. Zo houdt elke organisatie weer zn eigen beleid erop na. Zeker bij een eerste wel fijn om even live contact te hebben.
Gebruikersn, phoe ook echt even pittig zeg! Goed dat je aan de bel trekt en voel je vooral niet schuldig. De laatste loodjes gaan in en het wordt gewoon echt zwaarder nu, de ene week is vaak ook niet de andere. Als je het niet vol houdt of je loopt op je tandvlees, zou je dan ook eerder kunnen stoppen? Je zou het altijd met je werkgever kunnen bespreken, kies daarin voor jezelf hoor. Ik vond het enorm moeilijk om mn grenzen aan te geven en liep meer dan op mn tandvlees, wat heel vervelend waa, enorme opluchting hier dat dat nu niet meer hoeft.
Zwaantje wat een lastig gevoel moet dat zijn, naast de zorg voor jullie kindje, hoe gaat het met jou fysiek en mentaal? Lijkt me wel heel heftig om zo abrupt een einde aan je zwangerschap te krijgen en nog niet 100 procent voorbereid te zijn, hebben jullie veel hulp van vrienden en familie?
Hier dus meer rust, wat goed voelt, merk echter wel dat ik het zwaarder ga vinden, 3 uren lopen door de stad trek ik eigenlijk niet meer, dan kom ik bijna niet meer vooruit en beginnen die harde buiken weer enorm, dat valt me dan wat tegen. Had een beeld dat ik nu nog huppelrnd vanalles kon doen. Ook de nachten zijn gebroken, waarin Rennie mn nieuwe beste vriendin is geworden. Maar het zal vast een goede voorbereiding zijn. Verder is het allemaal vol te houden en ook veel genietmomentjes, vandaag weer een check bij de verloskundige.