Januari 2021❤️

Haha ja ik verbaas me ook over de meiden die thuis zitten met bekken klachten, dacht altijd dat ik daar een uitzondering in was! Heb veel collega's die tot 36 weken vrolijk door werken bijvoorbeeld. Hebben jullie wel bij de fysio laten checken of je bekken recht staat en anders recht laten zetten? Dat heb ik weer 3x gehad en het lijkt eindelijk weer even bij te trekken nu..doorlopen met een scheef bekken is in elk geval helemaal niet te doen (dan werkt ook een bekkenband niet) dus kan het iig aanraden! 
Slapen jullie ook al met een voedingskussen tussen je knieën en op je zij? Dat helpt hier enorm voor m'n bekken en ligt fijn. Heb ook nog een dreambelt liggen van de vorige keer, die gebruik ik nu nog niet maar is in de laatste weken fijn als je buik echt groot is. 

Oke dankjewel dames, al die herkenning doet me goed, ook al had ik voor jullie gehoopt dat jullie gern klachten zouden hebben natuurlijk!   Ergens toch fijn die "bevestiging" dat ik echt geen uitzondering ben.  Ene dag kan ikt ook beter handelen dan de andere, vandaag maar weer met frisse moed en op zn kortst moet ik nog 3 weken, tijd gaat snel en dit is maar tijdelijk. 
Anoek ik heb dus ook van die steken down under enzo, mijn vk dacht aan indaling, maar toen ze checkte gaf ze aan dat de baby nog boven het beken lag.  Kheb zelf wel echt t idee dat ik bandenpijn oid weer voel en dat er toch iets gebeurd daar beneden  

Ik slaap inderdaad ook met een voedingskussen en ook nog een kussen tegen m'n rug, ik zit helemaal ingepakt! Een dreambelt ken ik niet, is dat een soort buikband?
En wat je zegt is natuurlijk ook zo Doutzen, het kunnen zo maar de laatste 3 weken zijn, heel bizar idee!
Ik denk dat er gewoon heel veel gebeurt in onze lichamen, wat je zegt de ene dag gaat beter dan de andere! Komt allemaal goed en we hebben een mooi doel! Maar heel fijn al deze herkenning, we're all in this together!

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/slaapriem-babymoov-dreambelt?gclid=CjwKCAiAzNj9BRBDEiwAPsL0d_wR0vwT2AKwO9MplRN45qugAY-Cyq5khZNCT7pZNYPyiJq1z2NAtxoCNwYQAvD_BwE
Dit is die dreambelt. Op een gegeven moment merkte ik dat ik op m'n zij last kreeg dat m'n buik lager lag, en zo ligt je buik op een soort kussentje. Ik heb m toen via marktplaats gekocht overigens.
En nee.. het wordt er niet aantrekkelijker op haha m'n man vroeg in die tijd altijd of ik m'n boksriem al aan had voor de nacht?? 
We zitten idd allemaal in hetzelfde schuitje en als het voorbij is dan verlang je inderdaad soms weer terug, dat herken ik ook wel ja. Hang in there girls!

Ooeeh dat ziet er best comfortabel uit. Eens even kijken op marktplaats. 
Ik slaap inderdaad op mijn zij met een voedingskussen. De fysio heeft mijn bekken al zo vaak recht gezet, maar het blijft terug scheef gaan. Hierdoor laat ik het nu even zo, als het zo flexibel is heeft dat ook geen zin en blijft het voor de omliggende spieren ook maar iedere keer wennen (wat er voor zorgt dat het heel gevoelig is). Veel liggen en proberen mobiel te blijven om een paar keer per dag te gaan wandelen zijn mijn ingrediënten.

Hier ook flinke bekkenklachten maar ik moet wel zeggen bij mij was het 3 uur na de bevalling als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik hoop heel erg dat jullie hetzelfde verloop hebben. Ik heb nu zoveel last dat ik zeg "dit nooit weer" maar weet stiekem ook wel dat ik het ga missen dat zwanger zijn. Zometeen staat het non-sop in het teken van zorgen voor de kleine (wat overigens ook heel mooi en leuk is hoor), en zeker met een dreumes erbij betekent dit geen moment rust voorlopig meer haha!

Ik slaap ook al weken met een kussen tussen mijn benen. Als ik dat niet doe dan kan ik smorgens amper lopen. Wel fijn dat ik niet de enige ben die klachten heeft ( natuurlijk gun ik jullie die klachten niet). 
vandaag 33+1 weken zwanger. Ik kijk wel steeds meer uit naar de bevalling en dat ik daarna weer hopelijk wel buiten een rondje kan lopen. 
ik mag nu zelfs de hond niet uitlaten dus zit eigenlijk alleen maar binnen... 
succes dames met de laatste loodjes! 

Terug
Bovenaan