Januari 2021❤️

Wat leuk, alweer veel nieuwe dames er bij die ook in januari zijn uitgerekend! Gefeliciteerd allemaal!
Hier gaat het goed. Weinig tot geen kwaaltjes. 
Pijnlijke borsten en ontzettende honger de hele dag door. Ik blijf eten. ? Voor de rest niks.. Mocht van mij wel wat meer symptomen hebben haha, het voelt nu nog zo onwerkelijk. 
Heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige, zij nemen binnen 3 werkdagen contact dan met mij op. Echo zal inderdaad wel ergens in juni gepland worden, spannend! Als ik een echo heb gezien wordt het allemaal wat meer werkelijkheid denk ik. :) 

Wat leuk, welkom aan alle nieuwe dames en allemaal super gefeliciteerd!

Hier bijna elke dag misselijk en ontzettend moe, en als ik op mn rug lig krijg ik last van mn onderrug. Ik hoop dat vooral de misselijkheid in het tweede trimester wat zakt want ik voel me echt een dweil de meeste dagen? verder ook echt aan het genieten . 

Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes wat me een beetje nerveus maakt omdat ik bij mijn eerste zwangerschap heel moe was en flink pijnlijke borsten had met dit termijn. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar in je hoofd vergelijk je toch... 
We hebben 8 juni de eerste echo en 25 juni een intakegesprek. Aftellen!

Mariekesep ik snap je gevoel hoor, maar zoals je zegt hoeft dit niks te zeggen over de zwangerschap. 8 juni duurt nog 3 weekjes, wellicht ga je tussendoor toch nog wat voelen en anders hoop ik dat de weken voor je omvliegen. 

Er is een appgroep en een facebookgroep, even tetuglezen staan linkjes in dit topic. Blijf zelf hier, vind dit leuk en prima werken en houd niet van facebook. 

MariekeSep, dat heb ik ook hoor. Ben wel moe, maar vorige keer had ik pijnlijke borsten en veel last van brandend maagzuur en nu dus helemaal niks.... Ik ben dr ook zenuwachtig over. Morgen de echo gelukkig!

Doutzen en Tulipaa: dat is ook zo, soms vergeet ik het gedurende dag gewoon dat ik zwanger ben en vorige keer kon ik nergens anders aan denken. Denk dat dit grotendeels ook komt omdat er al 1 rond kruipt van 8,5 maand, dat houd je toch flink bezig ;-)! De dagen vliegen ook om met een kleintje dus voordat je het weet is het 8 juni. Spannend Tulipaa de echo morgen! Leuk om dat weer allemaal opnieuw mee te maken!!
Doutzen: ik zou je aanraden om meteen een voedingskussen te kopen. Ik had vorige keer ook snel last van mijn onderrug en mijn bekken volgden na een paar weken (hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn). Een voedingskussen heeft me echt gered met slapen :)!
Ik blijf ook graag hier hangen. Heb al zoveel aan dit forum gehad en vind dit prettiger dan Facebook. 

Terug
Bovenaan