Januari 2021❤️

Leuk om alle berichten te lezen en de groep te zien groeien! Jullie zijn wellicht ook informatie aan het verzamelen online.. Ik heb twee fijne tips die ik graag wil delen:
- De apps: Zwangerschap+ en ZwangerHap
- Het boek: Mama'en (ook een podcast op Spotify beschikbaar) 
Veel plezier met alle aankomende echo's, wij mogen a.s. zaterdag

Ah ik ben nog steeds zo blij met mijn goede echo! De foto ligt naast m'n laptop en ik heb absoluut geen zin meer om te werken haha!
Bedankt voor de tips SJS! Die apps heb ik inderdaad ook en ik vind Zwangerschap+ heel erg leuk, ook dat je omgeving deze ook kan downloaden!
Het boek heb ik zojuist besteld, zat er eerder naar te kijken, maar door jouw tip en het kloppende hartje dacht ik ja ik ga 'm nu bestellen! Is het een mooi boek?
Groetjes van een stralende Anoek

Hier een dubbel gevoel. Vorige week bij de gyn. Op de echo was duidelijk een vruchtje te zien, maar ik zou minder ver zijn dan gedacht, 4 dagen. En hierdoor nog geen kloppend hartje. Gezien ik met een ovulatietest werkt kan dat eigenlijk niet. 
Dus is er ofwel iets mis gegaan ofwel is er wat vertraging/onnauwkeurig gemeten. Nu is het wachten tot volgende week op een nieuwe echo.

Spannend Belgogermano, ik duim voor je mee! Hier misselijk en supermoe, vraag me sterk af hoe ik dit nog minstens drie weken geheim ga houden ?. Iemand tips? Ga op dinsdag altijd met een goede vriendin wandelen dus hoop dat ze er niet over begint

Hoi allemaal! Wat leuk om alle reacties te lezen! Ik ben nu 7 weken zwanger en vooral in de ochtend heel misselijk. Ook merk ik dat ik snel moe ben, terwijl ik hiervoor elke dag sportte. Ik heb veel minder zin in eten en eet 's avonds vaak alleen een soepje met wat brood, omdat iets anders er niet in gaat. Hoe zit dit bij jullie? Ik ben heel benieuwd.

Minimikris precies hetzelfde hier helaas haha!
@sjs haha alcohol is het probleem niet, ik drink nauwelijks dus dat valt niemand op. 

[quote quote=10323391]Hoera wat een prachtig kloppend hartje! Ik ben er helemaal verliefd op❤❤[/quote]
Wauw wat super! Lekker genieten op je wolk;)

Terug
Bovenaan