[quote quote=10323326]Doutzen en Tulipaa: dat is ook zo, soms vergeet ik het gedurende dag gewoon dat ik zwanger ben en vorige keer kon ik nergens anders aan denken. Denk dat dit grotendeels ook komt omdat er al 1 rond kruipt van 8,5 maand, dat houd je toch flink bezig ;-)! De dagen vliegen ook om met een kleintje dus voordat je het weet is het 8 juni. Spannend Tulipaa de echo morgen! Leuk om dat weer allemaal opnieuw mee te maken!! Doutzen: ik zou je aanraden om meteen een voedingskussen te kopen. Ik had vorige keer ook snel last van mijn onderrug en mijn bekken volgden na een paar weken (hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn). Een voedingskussen heeft me echt gered met slapen ! Ik blijf ook graag hier hangen. Heb al zoveel aan dit forum gehad en vind dit prettiger dan Facebook.[/quote]
Kan me voorstellen dat dat inderdaad veel afleiding geeft!! Dankjewel voor je tip, ik zal binnenkort gaan kijken, is echt mn SI gewricht... schrok er wel een beetje van dat ik dat nu al zo duidelijk voel. Leuk dat je hier ook blijft hangen, ik heb precirs hetzelfde, in onze fase van kinderwens en mm hier heel veel gehad aan alle dames!
Kan me voorstellen dat dat inderdaad veel afleiding geeft!! Dankjewel voor je tip, ik zal binnenkort gaan kijken, is echt mn SI gewricht... schrok er wel een beetje van dat ik dat nu al zo duidelijk voel. Leuk dat je hier ook blijft hangen, ik heb precirs hetzelfde, in onze fase van kinderwens en mm hier heel veel gehad aan alle dames!