Januari 2021❤️

[quote quote=10323326]Doutzen en Tulipaa: dat is ook zo, soms vergeet ik het gedurende dag gewoon dat ik zwanger ben en vorige keer kon ik nergens anders aan denken. Denk dat dit grotendeels ook komt omdat er al 1 rond kruipt van 8,5 maand, dat houd je toch flink bezig ;-)! De dagen vliegen ook om met een kleintje dus voordat je het weet is het 8 juni. Spannend Tulipaa de echo morgen! Leuk om dat weer allemaal opnieuw mee te maken!! Doutzen: ik zou je aanraden om meteen een voedingskussen te kopen. Ik had vorige keer ook snel last van mijn onderrug en mijn bekken volgden na een paar weken (hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn). Een voedingskussen heeft me echt gered met slapen :)! Ik blijf ook graag hier hangen. Heb al zoveel aan dit forum gehad en vind dit prettiger dan Facebook.[/quote]
Kan me voorstellen dat dat inderdaad veel afleiding geeft!! Dankjewel voor je tip, ik zal binnenkort gaan kijken, is echt mn SI gewricht... schrok er wel een beetje van dat ik dat nu al zo duidelijk voel.  Leuk dat je hier ook blijft hangen, ik heb precirs hetzelfde, in onze fase van kinderwens en mm hier heel veel gehad aan alle dames! 

[quote quote=10323521]Hier een dubbel gevoel. Vorige week bij de gyn. Op de echo was duidelijk een vruchtje te zien, maar ik zou minder ver zijn dan gedacht, 4 dagen. En hierdoor nog geen kloppend hartje. Gezien ik met een ovulatietest werkt kan dat eigenlijk niet. Dus is er ofwel iets mis gegaan ofwel is er wat vertraging/onnauwkeurig gemeten. Nu is het wachten tot volgende week op een nieuwe echo.[/quote]
Hej Belgogermano ik wil je even een hart onder de riem steken, wat wel kan is dat je ovulatietest positief was maar misschien de dag erna nog positiever... of test je meerdere dagen na de piek door. Syel dat je piek dus net 1 of 2 dagen later is en dan springt je ei binnen 24 uren... dan zit je zo 3 daagjes later. Of bijvoorbeeld bij een wat latere innestelling kan er ook wat speling in zitten.   Dus blijf hoop houden! Ik hoop van harte dat je volgende week een goede echo hebt. Ze gaan voor inwendig neem ik aan?  Welke dag mag je voor de echo? Dikke knuffel!

@belgogermano
Het kan idd onnauwkeurig gemeten zijn, maak je geen zorgen! 1 mm kan al 2 a 3 dagen speling oplevering het zit vast goed! 

[quote quote=10323689]Dank jullie wel dames! Ik ga maandag naar de gyn, niet mijn eigen maar eenmalig naar een andere om te zien of het vruchtje verder gegroeid is[/quote]
Ik ga heel erg voor je meehopen! Laat je maandag weten hoe het gegaan is? Liefs! 

En vraagje aan de "ovulatietestexperten" hier: ik heb de CB test die 2 dagen piek aangeeft. Op dinsdag kreeg ik een lachend gezichtje, op woensdag niet meer. Wanneer is dan mijn eisprong geweest? Dinsdag, woensdag,...?

Vanaf positieve test binnen 24 uren, dus dan eerder woensdag.  ik vind persoonlijk het nadeel aan die cb testen dat je niet exact ziet wanneer je piek is als in je ziet zelf de streepjes niet en hij berekend ook op basis van eerdere rondes. Gebruikte zelf die van sensitest en dan extra gevoelig, dan kun je exact zien wanneer je piek is, en dan test je dus aantal dagen door totdat ie afzakt en dan weet je t precies. 

Doutzen, bedankt! Als ik woensdag mijn sprong zou hebben gehad, zou ik 6w2d zwanger moeten geweest zijn tijdens het onderzoek. De gyn meette 5w5d, dus 4 dagen verschil

Terug
Bovenaan