Januari 2021❤️

@Anoek wat fijn dat je zo'n mooie echo had, lekker genieten van dat kloppende hartje! ♥ 
@BelgoGermano wat ontzettend spannend zeg, ik zal voor je duimen dat maandag tijdens de echo alles goed is!! 
@Lott heb niet echt tips voor je hoe je het verborgen kan houden als je zo misselijk bent. Ik hoop dat het geheim houden nog ff lukt hihi! Ben je alleen misselijk of ook overgeven? 
Ik kreeg vanochtend telefoon van de verloskundigenpraktijk. Ik heb op 11 juni de eerste echo. Nog 3 weken geduld..
Tot nu toe voel ik me totaal niet zwanger. ? Alleen zere borsten en wat zeurende buikpijn. Ben benieuwd of er nog meer symptomen gaan komen. 

@janneket zolang ik elke 2 a 3u iets kleins eet gaat het wel. Overgeven gelukkig nog niet. Vind het wel superspannend of het allemaal goed gaat daar binnen.
Ik op 10juni eerste echo, misschien kinderachtig maar heb voor mezelf een afstreepkalender gemaakt in mijn dagboekje hihi ?. Helpt wel elke ochtend eentje wegstrepen! Kunnen we samen in spanning afwachten! 

BelgoGermano, ik duim ook mee voor je!
Lott, wat balen dat je zo misselijk bent! Leuk idee die afstreepkalender!
Ik had vanmorgen de eerste echo. Frummel zit op de juiste plek en we zagen al duidelijk een kloppend hartje. Precies op zeven weken geschat dus dan zou ik 6 januari uitgerekend zijn. Wat een opluchting zeg, was bloedjenerveus. 16 juni mogen we terug voor de 11 weken echo

@Lott gelukkig dat je (nog) niet over hoeft te geven. Hoop voor je dat dat zo blijft en dat de misselijkheid gauw weggaat!
Dag na dag hebben wij dus de echo! Kunnen we inderdaad samen aftellen! Wat een leuk idee zo'n aftelkalender. :)
Ik vind het ook erg spannend of het daarbinnen allemaal goed gaat. Wat duren 3 weken dan nog lang hè! Ben jij dan ook rond 20 januari uitgerekend zoals ik?
@Tulipaa wat super fijn dat alles goed leek op de echo!! Lijkt me een hele opluchting om een kloppend hartje te zien. Ongelofelijk dat dat al zo snel is te zien eigenlijk! Kun je nuu aftellen tot de termijnecho! 

@tulipaa wat fijn! Geniet ervan!
@jannekeT ja idd volgens mijn eigen telling 24 januari! Hopelijk vliegen de weken voorbij en krijgen we goed nieuws ?

Hoi Elisabeth van dijk
Ik zou graag aan de groep willen worden toegevoegd.
Ik ben afgelopen week erachter gekomen dat ik een aantal weekjes zwanger ben van mijn 1e kindje ?
Ervarigen en tips zijn altijd welkom ?
Groetjes joyce

Terug
Bovenaan