Januari 2021❤️

@sammys wat leuk!
Wij hebben creatieve ouders dus voor de moeders een kinderstofje/bolletjes wol met een deadline voor januari 2021, en voor de vaders een duplo trein (hij houdt van treinen) en een nijntje boekje opa en oma pluis ?.
Kan niet wachten! Als het goed is echo 10 juni idd want ze noemde het vitaliteitsecho. Tel de dagen af, vind het zo spannend of alles wel goed gaat daar binnen. Al razen de hormonen wel door mijn lijf want met fietsen vandaag beet ik op mn tanden bij elk hobbeltje in de weg omdat mijn borsten mega gevoelig zijn haha. En ook last van opgeblazen buik savonds, lijkd an wel 4mnd zwanger ? 

Hoi allemaal! 
Allereerst gefeliciteerd!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons 2e kindje. uitgerekende datum is 28 januari. 18 juni hebben we de eerste afspraak, spannend allemaal weer!
Hier ook een opgeblazen buik, vraag me af of ik het verborgen kan houden tot de 12 weken..
Super leuk om zo in contact te komen met anderen!!
Groetjes; Esther 

[quote quote=10326336]Hallo allemaal, Ik voeg me graag toe aan deze topic, ik en mijn vriend zijn er vorige week achter gekomen dat ik al 6 weken zwanger ben! Ik heb dan ook geen kwaaltjes, behalve na het avond eten dat een een beetje buikpijn krijg.. wie heeft dit nog meer?[/quote]
heyhey, 
Ik ben nu ook 6 weken zwanger. ik heb ook vrij weinig symptomen. mijn buik is wat opgezet en ben erg moe... maar verder... 10 juni heb ik de eerste echo... zo spannend maar de tijd gaat zoooo langzaam om.
Groetjes! 

[quote quote=10325966]Ik moet trouwens vanaf volgende week op locatie werken (onderwijs) en vind dat wel spannend[/quote]
https://nos.nl/l/2335440 
zie dit bericht op nos. Geen extra risico dus.. gelukkig ? 

@Esther jessen 
We hebben gelijk onze echo ;) en zo te zien lopen we ook gelijk op. Herken helemaal wat je zegt, hoop zo dat het allemaal goed gaat daar binnen, ben soms bang dat als we bij de echo zijn er niets meer zit ..maar wel gevoelige borsten en opgezette buik met soms wat krampen. Verder valt wel mee met de klachten. 

Hoi dames! Hier hadden we 19 mei een positieve test. Uitgerekende datum is rond 20 januari. Het wordt ons tweede kindje, onze zoon is nu 10 maanden. 
Ik heb nu wel aardig wat last van mijn rug en mijn buik voelt erg opgeblazen. 10 juni eerste echo! ♥️

@yvetjeb ik heb niet echt kramp, wel soms steken. Geen idee wat dat is. Misselijk ben ik dan wel soms, is nu wat minder gelukkig.
Wat hebben er veel op 10juni echo, spannend! Ik tel de dagen af, wil zo graag horen of het goed zit daarbinnen. Mn vriend zegt elke dag tegen mijn buik "blijven plakken" hihi. 

Terug
Bovenaan