Januari 2021❤️

Ik heb ook niet echt krampen, maar wel gevoeligheid in mijn buik. Net alsof er vanalles gebeurt. Maar eigenlijk vind ik het wel geruststellend.

[quote quote=10326508]
Ik heb ook niet echt krampen, maar wel gevoeligheid in mijn buik. Net alsof er vanalles gebeurt. Maar eigenlijk vind ik het wel geruststellend. [/quote]

Ja ik denk dat t dat bij mij ook is, maar ik ben nogal onzeker.... ☺️

Ik had vandaag de eerste echo en er was een kloppend hartje! Ik zag het zelf niet zo goed, maar de gynaecoloog wel heel duidelijk. Ben wel wat minder ver dan ik zelf had berekend. Nu 6 week en 1 dag. Voorlopige uitgerekende datum is nu 21 januari geworden (ik dacht zelf 11 januari). 
Over twee weken weer controle om te kijken of de groei goed blijft gaan :) 

Hoi, 
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik sluit me graag bij jullie aan. 
Na aardig wat pogingen om zwanger te raken van een tweede kindje dit afgelopen jaar deed ik op 6 mei weer een zwangerschapstest. En ja, hij was positief! 
Afgelopen dinsdag was de eerste echo bij de verloskundige. Super spannend. En toen gebeurde het, we zagen twee kindjes! ? 
Vandaag bij de gynaecoloog geweest en daar weer een echo gehad. Twee kloppende hartjes en het ziet er allemaal goed uit. Nu 8 weken zwanger, en de uitgerekende datum is 11 januari maar de kans is heel groot dat ze eerder geboren zullen worden. 

Terug
Bovenaan