Januari 2021❤️

Ja klopt, echt heel spannend @Lott! 

Ik had het helemaal niet verwacht @YvetjeB, vooral wel grapjes over gemaakt. Echt een enorme verrassing, maar ook ontzettend leuk. 

Wauw @Aqua wat een verrassing! Gefeliciteerd. 
Hier gaat het ondertussen wel redelijk goed. Ik ben sinds maandag (5+6) wel bijna de hele tijd misselijk. Gelukkig is het nog wel vol te houden en drinken met citroen (7up, limonda, aquarius e.d.) verlicht de boel een beetje. Wie weet heeft een van jullie daar ook wat aan!
Nog een paar dagen wachten en dan is het eindelijk 3 juni ??. Ik wil die kleine frummel nu toch wel eens zien!

Wow wat gaaf, een tweeling! Gefeliciteerd!
Ik zou dat echt geweldig vinden, ook al willen we maar 2 kindjes, maar mijn man zou echt flauwvallen ?.

Een tweeling...wauw... mijn man zou echt een onder gaan... twee in 1 hahaha..  ik zelf waarschijnlijk ook ?
Heb soms helemaal geen idee dat ik zwanger ben.. is de 1e hebben sommige van jullie dat ook? Kan het gewoon niet geloven en ja voel me niet heel anders ofzo

Sammys dat heb ik ook hoor. Ik heb geen kwaaltjes hoewel sinds gisteren mijn borsten wat gevoeliger worden (ben al ruim 8 weken dus had dat niet meer verwacht). Vorige keer hadden we een lang voortraject en was ik er veel meer mee bezig dan nu, maar ook toen vergat ik het regelmatig een soort van. We hebben al een kleintje en deze zwangerschap kwam veel sneller dan verwacht dus nu heb ik dat nog veel vaker. Ik heb vandaag mijn 9 maanden boek binnen gekregen en daar ga ik morgen in beginnen. Heb ik vorige keer ook gedaan en dan gaat het vanzelf ook wat meer leven.

Hi tulipaa 
Fijn om te horen.. gelukkig volg ik naast mijn fulltime baan ook nog een studie dus ben druk zat.. maar ben soms bang dat er niets zit.
Ik hou digitaal een dagboek bij dan heb ik gelijk foto's en zet er dagelijks op wat ik beleef, ook leuk voor later..

Terug
Bovenaan