Januari 2021❤️

Wow een tweeling!!! Gefeliciteerd, super gaaf (en ook wel heftig haha)
Ik ben nu 9+1 en ik begon gister met een onzekere ochtend, ik was een beetje aan d de kwaaltjes gewend ofzo en dacht echt gebeurt er nog wel iets daarbinnen? Maar gisteren weer heel erg moe en lamlendig en om 21 uur naar bed dus toen waren m'n zorgen wel weer voorbij?
Ik denk dat ik me pas een beetje geruster voel zodra ik de baby voel bewegen en echt een buik heb, nu is het soms nog zo onwerkelijk en vergeet ik het soms ook.
Mijn man vergeet het ook weleens, hij moet nog heel erg wennen aan dat ik niet meer alles kan als voorheen, dat ik dan echt te moe ben bijvoorbeeld. Dat we bijna niet meer tegelijk naar bed gaan, is ook wennen! En die arme man zegt soms iets wat de ene dag prima valt bij mij en het volgende moment zorgt voor drama en tranen hahahaha
Hoort er allemaal bij hè?
Groetjes Anoek

Mlies  fijn dat de echo goed was en er een kloppend hartje te zien was. Kun je het verschil in datum plaatsen? Hoe voel je je? 

Aqua gefeliciteerd en wauw, wat geweldig zeg een tweeling!! Wat een mooie verassing! 

Anoek  herkenbaar hoor, hier zijn de klachten soms ook een dag wat minder en dan weer wel..komen nu ook in de weken dat het wellicht wat af gaat nemen.  Mijn man idem, die gaf aan dat hij vond dat ik te weinig in het huishouden deed savonds, ik werk in de zorg en als ik thuiskom ben ik nu gewoon echt moe, dus dat maar even duidelijk gemaakt haha 

@aqua: wow een tweeling, wat speciaal!

ik ben ook helemaal gesloopt als ik thuiskom van werk. Hadden gister bezoek en om 22:00 waren ze nog niet weg, had nog zo tegen mijn man gezegd 'laten we ze snel de deur uit gooien'. Nou dat is dus mislukt en ik zat alleen maar te gapen, onder het mom van 'druk op werk, lange week gehad' hahah. 

ik heb nogsteeds elke dag bloedverlies en krampen maar mijn echo is pas 23 juni. ? Dus ik heb een vroege pretecho ingepland voor volgende week zaterdag, dan ben ik 8+5 en we willen het dan, als alles goed is, het zondag aan mijn schoonouders vertellen. Blijft spannend! 

Susann ik snap niet waarom jij niet eerder een echo krijgt, vind dat echt zo raar! Al zou het alleen maar zijn om jou wat meer zekerheid te geven! 

@ikbendoutzen: ik heb afgelopen maandag een echo gehad en toen was alles goed dus moet nu bijna een maand wachten. Ik vond dat ook wel raar en vroeg of er geen extra controles nodig zijn vanwege de bloedingen en krampen, maar de vk zei van niet. Voel me ook een beetje bezwaard om ze te bellen, omdat ze zei dat ik me geen zorgen moet maken. Maar dat vind ik wel wat makkelijk gezegd als ik eerlijk ben... 
Wel heb ik de huisarts gebeld en die neemt het wel serieus en heeft wat kweekjes afgenomen. Maar goed, alleen een echo geeft zekerheid (en rust in me'n hoofd?)

Oh sorry dat had ik even niet scherp , toch vind ik dat jij je nooit bezwaard zou mogen voelen om je vk te bellen. Ik denk dat als je dat onrustige gevoel houdt ik gewoon door zou gaan totdat ze meewerken... 
Soms lijkt hetn beetje aslsof zij het zovaak zien en daardoor niet meer begrijpen hoe onzeker zoiets kan aanvoelen.  
Wel slim dat je nu die pretecho plant! 

Ik vindhet ook raar dat je bij zo'n situatie geen extra echo krijgt.
Vooral omdat het per VK heel erg verschilt. De vrouw van een collega kreeg om de week een echo, gewoon omdat het kan! Ik vind dat echt schandalig dat dat zo'n schril contrast is met wat de meeste VK's doen.
Anyway, ik heb in een week tijd al drie keer iets gegeten wat ik niet hoor te eten ??. Elke keer heb ik het in mijn mond en denk ik: Oeps! Toch wat beter gaan opletten...

Ikbendoutzen, als ik naar de dag van de ovulatie kijk, past deze nieuwe datum wel wat beter. Ik had me blind gestaard op de eerste dag van de menstruatie. Over twee weken maar even kijken of er goed gegroeid wordt. 
Ssussaann wat vervelend dat jij je nu bezwaard voelt om je verloskundige te bellen. Dat is niet hoe het zou moeten zijn, naar mijn mening. Klikt het verder wel met de verloskundige? Anders zou je misschien nog een ander kunnen overwegen? Jullie moeten nog wel een paar maanden door samen. 

Terug
Bovenaan