Januari 2021❤️

Oja, ik zou nog graag bloedonderzoek willen omdat mijn progresteron laag was, wij liepen in ziekenhuis en zouden starten met hormooninductie per wanneer de poli's weer open zouden zijn. Dus dat is wel iets wat ik graag gecheckt wil hebben. 

Het is wat allemaal hè! Blij dat we deze topic hebben, want ik kan mezelf echt wel gek maken... of ik wel genoeg voel en of het allemaal wel goed gaat... ben nu in ieder geval helemaal gesloopt, gevoel alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen dus zou wel goed zijn hahahha!
Zo dankbaar dat die eerste echo doorgaat! Nog 25 dagen!!

Gebruiker10192235: Oooh je bent echt niet de enigste die zichzelf helemaal gek kan maken, hier nog zo één ?. Af en toe krampjes, of steekjes. Ben ook behooorlijk zenuwachtig voor de eerste echo! Hoop echt dat het op de goeie plek is blijven plakken, en dat het hartje gewoon netjes klopt! ?? Aftellen inderdaad! 

Hallo dames,   Hier een mama van een zoontje van 2 (maart 2018) & het lijkt me leuk om aan te sluiten bij deze groep met dames die gelijktijdig zwanger zijn. Ik had rond 20 - 24 april een 'vreemde' ongesteldheid en deed op 28 april een zwangerschapstest. Deze was dus positief. Dag er na nog 1 gedaan en lijn nog duidelijker.  Vanmorgen een cb test met wekenindicator. Die gaf aan 2-3 weken. Als mijn eigen berekening klopt ben ik denk ik 2 januari uitgerekend. De 1e echo staat nu voor 19 mei op de agenda

Hallo allemaal,
Maandag een positieve test gedaan dus helemaal door het dolle. Volgens eigen berekeningen 4 januari uitgerekend. Spannend!
We hebben een dochtertje van 1.5 jaar en dit word ons 2e kind. Zo blij!

Terug
Bovenaan