Januari 2021❤️

@sssuuusannn war vervelend. Ik ben nog niet bij de vk geweest maar op hun site staat wel 100x "als je je zorgen maakt gewoon bellen". Hopelijk vind je idd nog een klik met ze, her zou zonde zijn als jullie niet matchen.

Ik vandaag 5+6, hele dag al diarree, vermoedelijk hormonaal want heb dat gedurende mn cyclus ook altijd een paar dagen. Wel echt irritant ?! 

Mlies dat is wel fijn! Die ovulatiedatum is uiteindelijk ook het belangrijkste! Nu super genieten van de mooie echo! 

Susann hierboven al paar keren genoemd maar merk bij mijn vk ook dat ze liever hebben dat ik vaker bel als ik bloed of ongerust beb, ik kom uitn medisch traject en ze heeft letterlijk 3x gezegd dat ze begreep dat er wellicht wat extra onzekerheden waren en dat ik moest weten dat ik altijd mag bellen ook al is het alleen maar om te praten. Nu voel ik die behoefte niet zo maar in jouw geval vind ik echt dat je vk toeschietelijker moet zijn, wellicht nog switchen?

Misschien  hele rare vraag hoor maar ik heb de app van oudersvan nu, die zegt 10e zwangerschapsweek(9+1) 4,5cm
en ik heb die van avent/philips die zegt: week 9 3,1cm. 
Bij beide apps staat dezelfde uitgerekende datum,  weet iemand toevallig hoe groot de foetus nu echt is? En zeg je dat dit week 9 is of is dit week 10? 

Ikbendoutzen ik heb ook verschillende apps die verschillende dingen zeggen. Als je 6+1 bent zegt de ene app zesde week en de andere zevende haha. Lekker verwarrend he! Ik ben 6+0 en het zou als het goed is een bosbes moeten zijn nu

Herkenbaar. Ik heb ook twee apps die allebei iets anders zeggen qua grootte. De app van Avent loopt voor, volgens mij. Ik ben op 6.1 gezet, omdat de embryo 5,5mm was. Dat is dus nog geen bosbes, maar volgens mijn andere app een granaatappelpitje.
En volgens mij zeg je dat je dan in de 7e week zit, omdat de eerste week van 0 naar 1 ging. Zo tel je dan door.
Doutzen, jij bent 9+1 zwanger en zit in je tiende week.

Yes Doutzen dat denk ik ook! We zijn 9 weken zwanger en dus in de tiende week. Ik heb wel het idee dat die apps redelijk synchroon lopen, behalve die van prenatal. Ik heb er eerst heel veel gedownload, maar ga die van prenatal eraf gooien! Die zwangerschap+ vind ik echt zo leuk, dat je dat baby'tje kan draaien en ook op 'ware' grootte kijken. Vind het ook zo leuk dat het vruchtje steeds meer een echt baby'tje is!

Haha thnx dames! Ik ben weer een beetje wijzer geworden ? 
ik doe dus indd ook dat draaien en ik ben zo trots dat het nu al "echt" een baby is, grappig dat jij dat ook noemt Anoek. 

Hi meiden. Ik heb al heel wat berichtjes teruggelezen, maar alles lukt helaas niet. Leuk om hier te kletsen! Ik ben nu bijna acht weken zwanger van de eerste. Jullie allemaal ook gefeliciteerd! Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Ik had tot week 5 nergens last van, maar ben nu al bijna drie weken misselijk. Alles voor de kleine spruit natuurlijk, maar het is wel even wennen. 

Liefs 

Terug
Bovenaan