Januari 2021❤️

Hi essiee gefeliciteerd en welkom hier! Vervelend dat je zo misselijk bent! Tuurlijk heb je het er voor over maar snap dat je daar even een modus in moet vinden.
Ik ben nu 9+1 en vooral veel moe en ook misselijk maar wel te doen, misselijkheid is soms ook wel wat minder aanwezig gelukkig. 

Dankjewel ikbenDoutzen ? Ja het is even zoeken nog. Ah jij bent al wat verder! Ik vind het zo’n bijzonder en bizar idee dat er gewoon iets in ons groeit. Ben benieuwd wanneer het echt zichtbaar is. Ze zeggen dat dat vaak na week 12 is toch? Die moeheid herken ik ook. En mijn hele smaak is anders. Eigenlijk smaakt niks meer. 

Helpp....
Ik ben nu ongeveer 5-6 weekjes zwanger, en heb sinds vandaag licht bloed verlies, is dit de innesteling of ... 
Het is dan ook niet mijn oorspronkelijke ongesteldheidsdatum, dit zou vorig weekend zijn..
Wie kan mij helpen of gerust stellen?

[quote quote=10327219]Helpp…. Ik ben nu ongeveer 5-6 weekjes zwanger, en heb sinds vandaag licht bloed verlies, is dit de innesteling of … Het is dan ook niet mijn oorspronkelijke ongesteldheidsdatum, dit zou vorig weekend zijn.. Wie kan mij helpen of gerust stellen?[/quote]
Welkom hier! Wat vervelend en spannend voor je! Hier zijn meer meiden die daar last van gehad hebben (ken het zelf niet), en dat gaat vooralsnog vaak goed. Evt je verloskundige vragen of je iets eerder mag voor een echo voor wat geruststelling? Echt foute boel is wel wat meer bloed in elk geval! Maar snap dat je ervan schrikt!

[quote quote=10327217]Dankjewel ikbenDoutzen ? Ja het is even zoeken nog. Ah jij bent al wat verder! Ik vind het zo’n bijzonder en bizar idee dat er gewoon iets in ons groeit. Ben benieuwd wanneer het echt zichtbaar is. Ze zeggen dat dat vaak na week 12 is toch? Die moeheid herken ik ook. En mijn hele smaak is anders. Eigenlijk smaakt niks meer.[/quote]
Gefeliciteerd! En ja ik ken het helaas maar al te goed. Hier goede ervaringen met gember tabletten (smaakloos) en Bonusan multi Natal voedingssupplementen (door de vitamine B6). 
Bij mij zie je het al (9wkn), maar het is de tweede dus dat gaat sneller. Maar kan dus wel al eerder. Wel leuk hè als je het echt gaat zien! 

[quote quote=10327225]Dankjewel Sanne! ik heb al een termijnecho gepland op 15 juni, ik weet niet of ze dan nog eerder een echo maken?[/quote]
Ik mocht met 6 weken omdat ik me zorgen maakte, maar dat was ook omdat ik eerder miskramen heb gehad.. dus het is altijd te proberen, maar het kan niet altijd nee. 

Terug
Bovenaan