Januari 2021❤️

Wat vervelend! Bloedverlies hoeft niets te betekenen, maar ik snap dat je schrikt. Het kan een bloedvaatje zijn die geknapt is in de baarmoedermond. Alles is wat meer doorbloed nu natuurlijk. Maar precies wat Sanne zegt, je kunt je verloskundige even bellen. Die kunnen je geruststellen. Liefs

Dankjewel Sanne! En thanks voor de tips. Even kijken of ik die gember pillen kan kopen morgen. Hoe voel jij je nu? Het is de ene dag redelijk te doen bij mij, en de andere dag kan ik de bank niet afkomen. Serieus? ? Dat is echt heel snel. Ik vind het zo bijzonder. Wanneer zag je het bij de eerste? 

[quote quote=10327228]Dankjewel Sanne! En thanks voor de tips. Even kijken of ik die gember pillen kan kopen morgen. Hoe voel jij je nu? Het is de ene dag redelijk te doen bij mij, en de andere dag kan ik de bank niet afkomen. Serieus? ? Dat is echt heel snel. Ik vind het zo bijzonder. Wanneer zag je het bij de eerste?[/quote]
Ik voel me dus door die 2 soorten supplementen echt een stuk beter. Ik kan iig ook weer meer normale dingen eten (lustte ook echt niks meer), en als je maag genoeg gevuld blijft, helpt dat ook weer tegen de misselijkheid. Bij m'n eerste heb ik 3 weken echt heel ziek thuis gezeten, voordat ik de gember ontdekte. Ik kreeg toen ook medicatie (emesafene) maar dat werkte niet. Nu vind ik het draaglijk.  Dit zijn ze trouwens: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/natures-garden-gember-60018964?skuid=018965
En later deze erbij, op advies van een collega (is gelijk ipv foliumzuur) en dat heeft nog een stuk geholpen:
https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/bonusan-multi-natal-actief-tabletten.htm
Verder helpt water met verse citroen ook best aardig!  Hoop dat het jou ook helpt! Bij de eerste duurde het wel wat langer dat buikje ja, denk meer rond 12-14 weken oid. 

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ik vind de vk praktijk heel fijn en ik denk wel dat jullie gelijk hebben dat ik gewoon moet bellen. Dat ga ik morgen meteen doen :)
Vandaag precies 8 weken, voelt wel als een mijlpaal, hadden/hebben jullie dat ook? Nog een lange en spannende weg te gaan maar ik vind het zo geweldig om dit allemaal mee te maken! ? 
Ik heb 's avonds echt een dikke buik, 's ochtends is die dan weer helemaal plat. Darmen denk ik, bijzonder hoe een lichaam reageert op een zwangerschap. 

Ik vind het ook allemaal zo bijzonder! Ben de dagen aan het aftellen tot 9 juni, de termijnecho! Hoop zo dat alles goed is en dan gaan we het lekker delen met iedereen! 
Ik voel me zo emotioneel en gelukkig en heb echt vlinders in m'n buik haha. Komt misschien ook omdat mijn fantastische ouders vandaag 30 jaar getrouwd zijn en ik alleen maar happy ben dat ik ze opa en oma mag maken! Hahaha Sorry voor dit vreselijk soft berichtje, het zijn de hormonen!
Groetjes Anoek

Hahaha heerlijk zo'n soft berichtje :)
Ik heb ook een soort mijlpaal bereikt omdat ik vandaag het langst zwanger ben wat ik tot nu toe ooit heb gehaald (ik ben nu 6+2).. dus voorzichtig steeds blijer en meer vertrouwen. Komende week de vk maar eens bellen voor een afspraak :)
Nog geen idee dus wanneer mijn eerste echo zal zijn, maar kijk er nu al naar uit!

Jeej wat een blijdschap hier! En terecht, hier ook elke week dat ik verder ben weer meer gelukkig met dit vooruitzicht. Hier ook 9 juni termijnecho, de verjaardag van m'n oma (die wordt dan 89!). We gaan dan even (op afstand) een verrassingsbezoekje plannen met leuk nieuws! M'n eigen ouders en schoonouders weten het al overigens. 

Leuk!! Ik ben ook helemaal happy hier, begin me ook echt wat fitter te voelen en minder misselijk. Kijk zo uit naar die kleine en naar een mooie dikke buik. En voor mijn gevo eel gaat t nu ook best snel. 
Wat me beetje benauwd is dat ik sinds week 1 veel last van mn onderrug heb, dat zijn si klachten. Zijn er meer dames hier die dat hebben?  Ik zwem en doe oefeningen maar hoop echt dat dit iets is wat weggaat en niet erger wordt want ik vind het wel erg vroeg voor bekkenklachten. 

Terug
Bovenaan