Januari 2021❤️

Niet al zo vroeg mee te maken gehad, maar je gewrichten beginnen onder invloed van hormonen al te verweken, dus ook zonder zware buik kan het wel. 1 tip, ga naar een goede bekken fysio (verloskundige om tips vragen). Ik ging naar een gewone met 30 weken.. die ging veel te hard m'n SI gewricht recht zetten en toen stond m'n hele bekken scheef.. had ik opeens bedrust, super stom! Is dankzij een fijne bekken fysio weer goed gekomen gelukkig!

Allemaal gefeliciteerd! Ik denk dat ik de 22e ben uitgerekend en ga donderdag de verloskundige bellen. Wel jammer dat ik echt al n buikje heb en best wat kleding echt niet meer aan kan omdat mn buik dan wel erg aanwezig is. Er is al 3x gevraagd of ik zwanger ben... Hoop dat we het voor onze ouders en kids nog n paar weekjes geheim kunnen houden.

[quote quote=10327543]Allemaal gefeliciteerd! Ik denk dat ik de 22e ben uitgerekend en ga donderdag de verloskundige bellen. Wel jammer dat ik echt al n buikje heb en best wat kleding echt niet meer aan kan omdat mn buik dan wel erg aanwezig is. Er is al 3x gevraagd of ik zwanger ben… Hoop dat we het voor onze ouders en kids nog n paar weekjes geheim kunnen houden.[/quote]
Jeetje wat zijn mensen stom! Dat vraag je toch niet ?. Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Pff sinds vrijdag rommelende darmen en toen buikloop tm gister. Bijna niks kunnen eten en nu nog steeds echt 0 eetlust. Hoop dat dat snel over is want ben duizelig nu ?. Thee drinken lukt wel, hopelijk kan ik nog iets vinden vandaag dat ik wel wil eten. Vind het ook lastig of het nu door m'n zwangerschap komt of doordat ik gewoon een virus te pakken heb

[quote quote=10327458]Niet al zo vroeg mee te maken gehad, maar je gewrichten beginnen onder invloed van hormonen al te verweken, dus ook zonder zware buik kan het wel. 1 tip, ga naar een goede bekken fysio (verloskundige om tips vragen). Ik ging naar een gewone met 30 weken.. die ging veel te hard m’n SI gewricht recht zetten en toen stond m’n hele bekken scheef.. had ik opeens bedrust, super stom! Is dankzij een fijne bekken fysio weer goed gekomen gelukkig![/quote]
Dankje voor je berichtje, ik hoop echt dat t iets tijdelijks is en weer wegtrekt maar zo niet ga ik indd een bekjenfysio raadplegen voor oefeningen ed. 
Wel fijn dat t bij jou weer goed is gekomen! 

[quote quote=10327546]Pff sinds vrijdag rommelende darmen en toen buikloop tm gister. Bijna niks kunnen eten en nu nog steeds echt 0 eetlust. Hoop dat dat snel over is want ben duizelig nu ?. Thee drinken lukt wel, hopelijk kan ik nog iets vinden vandaag dat ik wel wil eten. Vind het ook lastig of het nu door m’n zwangerschap komt of doordat ik gewoon een virus te pakken heb[/quote]
Oeh bah, das echt niet fijn! Ik denk toch proberen kleine beetjes te eten en water blijven drinken. Warme dranken werken juist vaak zo dat je darmen er sneller van gaan werken.of cola! Schijnt ook goed te helpen bij te "snelle" darmen;) 

[quote quote=10327559] Oeh bah, das echt niet fijn! Ik denk toch proberen kleine beetjes te eten en water blijven drinken. Warme dranken werken juist vaak zo dat je darmen er sneller van gaan werken.of cola! Schijnt ook goed te helpen bij te “snelle” darmen;)[/quote]
Thnx heel lief, moet zeggen dat die thee altijd koud is want ik vergeet 'm altijd hihi. Ik ga eens aan de slag met je tips! 

Wat vervelend, van die buikloop. Hopelijk trekt het vanaf nu weer wat bij. Vooral goed blijven drinken! Met cola zou ik voorzichtig zijn, want daar zit caffeine en veel suiker in, wat niet zo goed is voor de baby. 
Een boekentip over voeding tijdens de zwangerschap: Eet als een expert, zwanger! Met allemaal adviezen met wetenschappelijke onderbouwing.
Ik voel me afgelopen week steeds minder misselijk. Daar ga ik dan van twijfelen of alles wel goed gaat. Toen ik dat tegen mijn vriend zei, moest hij lachen. Blijkbaar zei ik dit tijdens m'n vorige zwangerschap ook steeds. 

Terug
Bovenaan