Januari 2021❤️

[quote quote=10327543]Allemaal gefeliciteerd! Ik denk dat ik de 22e ben uitgerekend en ga donderdag de verloskundige bellen. Wel jammer dat ik echt al n buikje heb en best wat kleding echt niet meer aan kan omdat mn buik dan wel erg aanwezig is. Er is al 3x gevraagd of ik zwanger ben… Hoop dat we het voor onze ouders en kids nog n paar weekjes geheim kunnen houden.[/quote]
Welkom! Jammer dat je die stomme vragen krijgt, hoeveel weken ben je nu? Wel leuk dat je buikje al groeit, heb je al kinderen?
Wat vervelend die buikloop Lott, misschien ook even de dokter bellen? Ik heb zakjes poeder die ik in water moet oplossen voor mijn verstopping, maar de dokter zei toen dat deze ook worden gebruikt bij diaree, omdat het dan weer vaster gemaakt kan worden. Het werkt in ieder geval goed!
Ik ben enorm blij, want het is me eindelijk gelukt om mijn gebruikersnaam te wijzigen! 
Ik had een heel leuk weekend, maar ben nu echt gesloopt. Erg misselijk, moe en opgezette buik. Er gebeurt dus genoeg van binnen! Volgende week echo en ik tel de dagen! 

[quote quote=10327455]Leuk!! Ik ben ook helemaal happy hier, begin me ook echt wat fitter te voelen en minder misselijk. Kijk zo uit naar die kleine en naar een mooie dikke buik. En voor mijn gevo eel gaat t nu ook best snel. Wat me beetje benauwd is dat ik sinds week 1 veel last van mn onderrug heb, dat zijn si klachten. Zijn er meer dames hier die dat hebben? Ik zwem en doe oefeningen maar hoop echt dat dit iets is wat weggaat en niet erger wordt want ik vind het wel erg vroeg voor bekkenklachten.[/quote]
Wat voel je precies Doutzen? Ik heb ook wel last van mijn onderrug, alsof er iets vastzit, maar dat heb al wel heel erg lang...

Wat fijn dat je vriend dat nog weet M Lies! 
Hier inmiddels toch de stap naar medicatie genomen, op alleen voedingssupplementen en gember red ik het helaas toch niet. Nu 9,5 week dus hopelijk richting de piek en daarna ook weer wat beter... Vorige zwangerschap hield het tot week 18 aan. Morgen de pillen maar eens proberen.
Lott wat vervelend dat je je zo ziek en slap voelt! Evt isostar of Aquarius drinken, daar zitten nog wel mineralen in waar je nog enigszins energie uit haalt? Obstipatie is meer een zwangerschapskwaal dus misschien heb je inderdaad gewoon net een ongelukkig virus onder de leden ofzo.. hoop dat je je snel weer beter voelt!
Gebruiker 345530: inderdaad apart dat mensen het gelijk al vragen! Hier ook al een buikje inderdaad.. gaat snel bij de tweede keer! 

Hoi dames! Hier weer een echo gehad vandaag. Morgen precies 6 weken zwanger. Vruchtje was aanzienlijk gegroeid en we zagen een mooi kloppend hartje! Over 2 weken weer een echo. 

Ja best vervelend als mensen er al iets van zeggen, en wil voordat we het vertellen echt n echo hebben gehad. 
Gelukkig voel ik me goed, wel meer moe en soms n zeurende buik maar dat is goed te doen. Dit is ons 5e kindje, de jongste is 4 en de oudste 11.

[quote quote=10327648]Ja best vervelend als mensen er al iets van zeggen, en wil voordat we het vertellen echt n echo hebben gehad. Gelukkig voel ik me goed, wel meer moe en soms n zeurende buik maar dat is goed te doen. Dit is ons 5e kindje, de jongste is 4 en de oudste 11.[/quote]
Wauw 5 kindjes, wat een rijkdom! Fijn dat je je oke voelt, je zal je handen vol hebben ondertussen. Verwachten mensen het ook nog, dat ze er zelf over beginnen? Of ben je gewoon normaal super slank? Hier is het ook niet te verbergen, maar de ouders weten het al en verder zien we weinig mensen.
Izzy gefeliciteerd met de goede echo!! Wat een goed nieuws! 

Terug
Bovenaan