Januari 2021❤️

Wat fijn Izzy!
Hier ook rommelende darmen en af en aan misselijk vandaag. Niet heel erg, maar wel irritant aanwezig. Vorige zwangerschap heb ik daar nooit last van gehad dus hoop dat het nu ook van korte duur is haha.

Met de jongste 4 jaar en 4 kindjes verwacht men het niet echt meer. Op zich wel slank maar zeker als ik ongesteld moet worden heb ik wel vaker n buikje. Mn dochter van 11 heeft wel gevraagd of ik wil gaan sporten want als zelfs anderen vinden dat je een buik hebt is dat hard nodig :)
Zeker een rijkdom, 4 gezonde kids!!

[quote quote=10327623] Wat voel je precies Doutzen? Ik heb ook wel last van mijn onderrug, alsof er iets vastzit, maar dat heb al wel heel erg lang…[/quote]
Echt onderin bij de kuiltjes in mn rug, met name na lang zitten of veel lopen. Ik ga denk ik een bekkenfysio raadplegen voor goede oefeningen voor de bekkenbodemspieren. Die zullen wat sterker moeten al ben ik wel slank en sport ik wekelijks. 

Izzy wat fijn!! Kloppende hartjes zijn amazing!
Ah Doutzen, goed dat je op jacht gaat, pijn is nooit goed! Ik kijk het nog even aan, denk dat het meer met m'n borsten te maken heeft.
Vandaag is mijn buik echt opgezet en het stukje onderin waar de baby zit is helemaal bol en hard. Ik heb een vetrolletje erboven en die is nu bij mijn buikje gevoegd dus opeens lijk ik 20 weken zwanger hahah. Helaas is driekwart vet?

Hihi Anoek, dat van die buik, ik heb savonds ook echtn buikje en sochtends is ie weer zo goed als weg! Lijkt me zo tof als je het echt goed gaat zien! 

Izyy wat fijn!!

Pff even klagen hoor. Krijg al sinds zondag nauwelijks eten weg en word er zo slap van ?. Probeer genoeg te drinken en af en toe een bakje cornflakes ofzo te eten maar het staat me zo enorm tegen, word al misselijk van het idee van eten. En ik moet d e komende dagen allemaal naar mn werk dus dat wordt nog leuk ?. Heb maar sportdrankjes enzo op het boodschappenlijstje gezet, hopelijk werkt dat... Jullie ook last van? Ik ben 6+3 

Hi meiden. Even een paar dagen niet op mijn telefoon gezeten, maar wat een leuke berichten. Wat fijn Izzy! Wat een heerlijk gevoel he? Ik heb nog niet zoveel last van een opgezette buik, ik denk omdat ik niet zoveel eet. Maar het komt wel steeds meer. Zo benieuwd hoe het eruit ziet als onze buiken echt gaan groeien ? 
Ik heb daar ook last van Lott. Ik eet en drink vanaf week 5,5 al bijna niks. Niks smaakt ook meer. Ik eet nu af en toe een rijstwafel met pindakaas, en heel soms een broodje. Maar avondeten lukt sowieso bijna niet. We weten waar we het voor doen, maar het is wel vervelend haha! 

Oo Essie ik ben blij dat ik niet de enige ben maar niet blij voor jou want dit is echt rot. Je voelt je dan zoooo slap! Ik bedacht me net dat ik nog oplostabletten had voor isotone sportdrank en dat gaat er echt als koek in. Ogen zijn ineens open echt erg hoe weinig energie je kunt hebben! Ik moet straks voor een vergadering naar werk maar godzijdank heb ik een elektrische fiets met volle batterij want anders zou het echt niks worden ?. Cornflakes gaat er trouwens ook in. Sterkte! 

Terug
Bovenaan