[quote quote=10327914]Pff even klagen hoor. Krijg al sinds zondag nauwelijks eten weg en word er zo slap van ?. Probeer genoeg te drinken en af en toe een bakje cornflakes ofzo te eten maar het staat me zo enorm tegen, word al misselijk van het idee van eten. En ik moet d e komende dagen allemaal naar mn werk dus dat wordt nog leuk ?. Heb maar sportdrankjes enzo op het boodschappenlijstje gezet, hopelijk werkt dat… Jullie ook last van? Ik ben 6+3[/quote]
Yep, heel herkenbaar. Bij m'n eerste zwangerschap de eerste 18 weken alleen maar afgevallen en me beroerd gevoeld. Nu met gember tabletten en die multi vitamine met vit B6 is het een stuk minder en lust ik weer meer normale dingen (brood, kwark etc). Het is alleen nu nog meer toegenomen dus ik ga vandaag met medicatie starten. Weet dus dat er opties zijn!
Yep, heel herkenbaar. Bij m'n eerste zwangerschap de eerste 18 weken alleen maar afgevallen en me beroerd gevoeld. Nu met gember tabletten en die multi vitamine met vit B6 is het een stuk minder en lust ik weer meer normale dingen (brood, kwark etc). Het is alleen nu nog meer toegenomen dus ik ga vandaag met medicatie starten. Weet dus dat er opties zijn!