Januari 2021❤️

Hahaha! Die dromen ken ik ook. Is echt bizar! De meest gekke dingen gebeuren er. Wat fijn dat je iets hebt wat een paar uurtjes helpt Sanne. Hier helpt echt niets helaas. Zelfs Aquarius niet meer. Ik heb morgen mijn intake, dus ik hoop dat ze nog tips heeft. En anders is het uitzitten I guess ??‍♀️ Mijn borsten voel ik dan weer bijna niet. 

Haha oh meiden het is toch wel wat he, wat kun je je soms een dweil voelen dan!! 
Anoek dat van die rare dromen heb ik ook! Ik droom echt bijna elke nacht alsof het levensecht is en word soms schreeuwend wakker, zo dom.haha  maar ergens denk ik bij alles, mooi, ik ben gewoin echt hartstikke zwanger!

Hou vol iedereen! Over een tijdje zakken de klachten als het goed is wat af! 

Haha ja hartstikke zwanger was ook mijn diagnose! Het is het waard, maar het is wel vervelend en dat mag ook gezegd worden! Stay strong girls?? 

Oh dames wat een herkenbare verhalen allemaal haha! Ik heb ook van die gekke dromen die ik naderhand ook van begin tot eind kan navertellen. Daarnaast ook nog steeds heel de dag door misselijk. Het avondeten trek ik slecht en ik ben ontzettend gevoelig voor geuren (met name bakluchten, iewl!). 
Vandaag was wel een hele mooie dag! We hadden onze eerste echo en frummel ziet er goed uit. Een sterk kloppend hartje gezien en gehoord. Ik was helemaal sprakeloos! Het termijn van 7+1 klopt precies, wat een opluchting. Op dit moment zit ik op een hoge roze wolk en ik vind het heerlijk. 

Wat heerlijk Zwaantje. Ik had mijn echo met zeven weken en twee dagen, en dat klopte ook precies. Maar wauw, het hartje al gehoord? Dat kan bij ons pas met de 12 weken echo. Lijkt me heel speciaal ? Lekker genieten! 

Fijn die goede echo's! 

Ik doe ook lekker mee met de enge dromen... Vannacht droomde ik dat ik in kattenvoer uit een pot pakte. Toen ik mijn hand er in stak, veranderde dat voer in een hoop krioelende mieren. De mieren verplaatsten zich naar de werkbank in de schuur waar ze over een dode rat zwermden, gadverdamme! Ik was meteen klaarwakker. 
Nou voeren we hier een verwoede strijd met de mieren in de tuin en zag ik gisteren bij het tankstation een rat oversteken (bah!) dus ik denk dat het daar vandaan kwam hahaha

Fijn om over de goede echo's te lezen. Grappig dat je toch echt meeleeft met elkaar, ondanks dat je elkaar niet kent.
Ik heb volgende week al de tweede echo. Helaas mag mijn vriend dan niet mee :(
Heel grappig om te lezen dat iedereen zich zo herkent in elkaars kwalen, zoals die dromen, haha.
Zelf heb ik deze week een stuk minder last van slecht slapen en misselijkheid. Heb een weekje vrij, dus misschien komt het daardoor. Alle tijd om rustig aan te doen en zelfs soms een middagdutje. 

Terug
Bovenaan