Januari 2021❤️

Wat een fijn nieuws al die goede echo's! Ik moet nog een klein weekje wachten tot woensdag 10 juni. Hier "helaas" nog steeds 0 symptomen die een zwangerschap extra bevestigen dus had van de week nog maar een test gedaan, uiteraard meteen enorm positief. Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten dat twee zwangerschappen zo kunnen verschillen. Als ik die eerste test niet had gedaan had ik het net zo goed niet kunnen weten (behalve dan door het uitblijven van een menstruatie). Hopelijk woensdag een mooie bevestiging :)!

Probeer al een week lang iets te plaatsen, maar mijn berichten worden steeds niet verstuurd. Zo irritant! Stuurde ik net ... en dat plaatst ie ineens wel! Maar zodra ik een lang verhaal typ dan komt het niet door.

Nou sorry dames, dan moet ik het maar ff in stukjes opsplitsen of zo.. Mijn langere berichten komen niet aan. Zucht. Ik heb ondertussen wel alles meegelezen, maar er is zoveel bijgekomen dat ik niet overal op kan reageren. Over het onderwerp wie jullie het allemaal al hebben verteld; toen ik positief teste ben ik 's ochtends gelijk naar mijn moeder gegaan met de positieve test haha! Vorige zwangerschap keurig gewacht tot 12 weken, maar dat lukte me nu niet. Mijn man heeft het 1 collega verteld en ik ook 1 collega.

Op het werk heb ik verder nog niets gezegd, probeer het nog even stil te houden. Werk wel in de zorg: bij mensen thuis bloedprikken. Komen dus overal, maar we hebben mondkapjes op en handschoenen aan.

Bij de voordeur vragen of mensen klachten hebben, bij klachten mogen we niet naar binnen. Hier in het noorden weinig besmettingen, dus maak me niet ongerust verder!

@M lies waarom mag jouw vriend de tweede echo ineens niet meer mee? Hij was er nu toch ook bij? Dat is wel erg jammer zeg, balen!

@MariekeSep zo vreemd he dat het per zwangerschap zo kan verschillen met symptomen. Hier tot nu toe ook weinig symptomen. Iets vermoeider en soms een beetje misselijk, maar niet veel. Geloof het allemaal pas als ik een echo zie haha!

Terug
Bovenaan