Januari 2021❤️

Wil iedereen ook weten wat het wordt trouwens? Wij wisten het bij onze dochter niet en dat vonden we wel erg bijzonder. Nu bij de tweede willen we ook weer dat het een verrassing blijft. Ben benieuwd!

Haha JannekeT wat vervelend! Probeer je via je telefoon of via de computer? Maar goed, zo werkt het ook ;-).
Wij willen wel weten wat het wordt. Ik trek dat niet als ik nog weken moet wachten. Ik ben zelf heel benieuwd, ik zou een broertje voor mijn zoontje heel erg leuk vinden maar aan de andere kant lijkt een meisje me ook erg leuk. Ik heb zelf het voorgevoel dat het opnieuw een jongen is maar mijn vriend is heilig overtuigd van een meisje, ook omdat er al zoveel verschil zit tussen de zwangerschappen.
Anderen al een voorgevoel?

@JannekeT Gek dat het forum je lange berichten niet plaatst, maar gelukkig is het zo ook gelukt!
Wat leuk, wij lopen vrijwel gelijk! Ik ben vandaag 7+2 en toevallig woon ik ook in het Noorden haha! Hopelijk vliegen de dagen voorbij en ben je snel aan de beurt voor je echo!

Hahaha Janneke, leuk om even bij te lezen!
Wij willen wel graag weten wat het wordt! We hebben geen voorkeur, maar vinden het heel leuk en praktisch om alvast te weten en zien het als een tipje van de sluier! Ik ben er zelf van overtuigd dat het een jongen is, maar een meisje zou natuurlijk ook kunnen en het maakt ons echt niet uit! 
Ik heb een pittige preg-week met veel kwaaltjes en symptomen en vanmiddag lekker een middag vrijgekomen om daar gewoon even aan toe te geven. Lekker op de bank met een film, tukje gedaan, lekker de tranen laten stromen en voel me nu een stuk beter hahaha!

Hi allemaal,
Lees al een tijdje mee (ook in NOD topics) maar dacht ik meld me toch een keer aan! Dus aangenaam anoniem kennis te maken!
Vandaag 7+5 en morgen de eerste echo. Vorig jaar oktober bij de eerste echo geen hartje. Erg gespannen nu! 

Als alles goed mag gaan willen wij ook graag weten wat het wordt, zijn veel te nieuwsgierig.

Ah Anoek, zo herkenbaar. Ik had het vanmiddag ook. Blij te lezen dat het weer een stuk beter gaat. 

Leuk M lies, je termijn echo toch? ? Die heb ik pas over vier weken. Nog even geduld. 

MariekeSep, ik had tot week 6 ook amper kwaaltjes. Maar vanaf toen tot nu kotsmisselijk. Misschien komt het nog of heb je gewoon mazzel. 

Janneke, wat vervelend van die berichten. Ik lees vaker dat mensen niets kunnen plaatsen. Knap dat je hebt gewacht tot de bevalling. Mijn zusje heeft dat ook gedaan. Ik wil het eigenlijk niet weten, maar mijn vriend wel. Iedereen denkt een jongen bij ons, heb dat zelf ook altijd gedacht. Maar we gaan het zien! Zo leuk die voorpret he? 

Sorry als ik dingen vergeet, maar ik kan niet meer naar boven scrollen om terug te lezen als ik typ. Dus ik hoop dat ik dingen niet door elkaar gehaald heb. Zo wel, sorry ?

Terug
Bovenaan