@MariekeSep via de telefoon eerst geprobeerd en vandaag via de laptop, had inderdaad de hoop dat dat verschil zou maken, maar niet dus haha!
Haha snap wel dat je zo nieuwsgierig bent hoor! Ik vind het zelf ook lastig om te wachten tot de bevalling, maar we doen het toch. Twee broertjes is inderdaad erg leuk, maar van beide geslachten 1 is natuurlijk ook super! Wij staan er precies hetzelfde in.. Een zusje voor onze dochter is hartstikke mooi, maar een jongetje is ook érg leuk.
@Zwaantje dat is erg toevallig zeg! Friesland, Groningen of Drenthe? Als je dat niet bekend wil maken hoeft niet hoor haha! Ben gewoon altijd erg nieuwsgierig haha. Ik kom zelf uit Friesland.
@AnoekHP Ah spannend zeg, ben benieuwd of jouw gevoel klopt dat het een jongetje wordt! Het is inderdaad wel praktisch qua kleding en spulletjes en er is zoveel leuks te koop! Ik heb met mijn eerste zwangerschap veel neutrale kleurtjes dus gekocht, maar moet zeggen dat in kleur er wel veel leukere dingetjes zijn dan in neutraal.
Heerlijk zo'n middag even, in de relaxstand! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
@Unity welkom en gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Ik hoop dat je morgen een hele mooie echo hebt mét een kloppend hartje. Zal voor je duimen!
@Essieee Haha dat kan ook nog natuurlijk, dat jij het niet wil weten maar jouw vriend wel. Zijn jullie het inmiddels al eens geworden of jullie het wel of niet te weten krijgen haha? Die voorpret is inderdaad erg leuk! Bij mijn dochter had ik totaal geen idee wat het zou worden en nu zie ik wederom beide geslachten wel voor me. Echt een verrassing dus haha!