Welkom Unity, we duimen voor een mooie echo!
En Janneke, ik heb dit ook een keer gehad, heel frustrerend! Meerdere keren een bericht getypt, ging toen over wel of risicogroep zijn tov werk enzo.. heel irritant als je wel iets wil inbrengen🙂
Ik wil graag weten wat het wordt/is haha! Knap als je dat 9 maanden kunt onderdrukken zeg! Wij hebben al een zoontje en ik heb het voorgevoel dat het weer een jongetje is, tot nu toe verloopt alles hetzelfde als toen. Zou ik denk ik voor hem het leukst vinden! Zelf niet echt een voorkeur, al is variatie ook wel leuk, maar ik vind mijn zoontje wel echt de leukste dus tsja.. maar goed dat ik het niet hoef te beslissen haha! En super cliché maar als het gezond is, zijn we gelukkig natuurlijk!
Hier trouwens ook niks aan kwaaltjes tot week 6 en toen barstte het los qua misselijkheid.. nu 4 weken onderweg het lukt redelijk het wat te onderdrukken, maar poeh zal blij zijn als deze fase voorbij is! Morgen 10 weken alweer, dat voelt wel als een mega mijlpaal❤️ dinsdag termijnecho, hopelijk een lekker beweeglijk kleintje in beeld! Waarschijnlijk ook nog zonder m'n man erbij.. das wel jammer..