Januari 2021❤️

Gefeliciteerd Unity! En welkom ? Ik kan me voorstellen dat het extra spannend voor je is. Ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt en een kloppend hartje. 

Welkom Unity, we duimen voor een mooie echo!
En Janneke, ik heb dit ook een keer gehad, heel frustrerend! Meerdere keren een bericht getypt, ging toen over wel of risicogroep zijn tov werk enzo.. heel irritant als je wel iets wil inbrengen:)
Ik wil graag weten wat het wordt/is haha! Knap als je dat 9 maanden kunt onderdrukken zeg! Wij hebben al een zoontje en ik heb het voorgevoel dat het weer een jongetje is, tot nu toe verloopt alles hetzelfde als toen. Zou ik denk ik voor hem het leukst vinden! Zelf niet echt een voorkeur, al is variatie ook wel leuk, maar ik vind mijn zoontje wel echt de leukste dus tsja.. maar goed dat ik het niet hoef te beslissen haha! En super cliché maar als het gezond is, zijn we gelukkig natuurlijk! 
Hier trouwens ook niks aan kwaaltjes tot week 6 en toen barstte het los qua misselijkheid.. nu 4 weken onderweg het lukt redelijk het wat te onderdrukken, maar poeh zal blij zijn als deze fase voorbij is! Morgen 10 weken alweer, dat voelt wel als een mega mijlpaal❤️ dinsdag termijnecho, hopelijk een lekker beweeglijk kleintje in beeld! Waarschijnlijk ook nog zonder m'n man erbij.. das wel jammer..

@MariekeSep via de telefoon eerst geprobeerd en vandaag via de laptop, had inderdaad de hoop dat dat verschil zou maken, maar niet dus haha!
Haha snap wel dat je zo nieuwsgierig bent hoor! Ik vind het zelf ook lastig om te wachten tot de bevalling, maar we doen het toch. Twee broertjes is inderdaad erg leuk, maar van beide geslachten 1 is natuurlijk ook super! Wij staan er precies hetzelfde in.. Een zusje voor onze dochter is hartstikke mooi, maar een jongetje is ook érg leuk. 
@Zwaantje dat is erg toevallig zeg! Friesland, Groningen of Drenthe? Als je dat niet bekend wil maken hoeft niet hoor haha! Ben gewoon altijd erg nieuwsgierig haha. Ik kom zelf uit Friesland.
@AnoekHP Ah spannend zeg, ben benieuwd of jouw gevoel klopt dat het een jongetje wordt! Het is inderdaad wel praktisch qua kleding en spulletjes en er is zoveel leuks te koop! Ik heb met mijn eerste zwangerschap veel neutrale kleurtjes dus gekocht, maar moet zeggen dat in kleur er wel veel leukere dingetjes zijn dan in neutraal.
Heerlijk zo'n middag even, in de relaxstand! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
@Unity welkom en gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Ik hoop dat je morgen een hele mooie echo hebt mét een kloppend hartje. Zal voor je duimen!
@Essieee Haha dat kan ook nog natuurlijk, dat jij het niet wil weten maar jouw vriend wel. Zijn jullie het inmiddels al eens geworden of jullie het wel of niet te weten krijgen haha? Die voorpret is inderdaad erg leuk! Bij mijn dochter had ik totaal geen idee wat het zou worden en nu zie ik wederom beide geslachten wel voor me. Echt een verrassing dus haha!

Welkom Janneke en Unity :) 
Mijn vriend mag niet mee, omdat het beleid van het ziekenhuis is dat je zonder begeleiding naar afspraken gaat. Voor de eerste echo wilden ze wel een uitzondering maken. Heb volgende week nog niet de termijnecho hoor, ben dan pas 8.1. Ben in het ziekenhuis onder controle door mijn medische voorgeschiedenis, dus krijg erg veel echo's. 
Wij willen heel graag weten wat het wordt. Ik ben echt te nieuwsgierig om dat pas bij de geboorte te ontdekken, haha. 

@GebruikerSanne wat apart, dan ligt het dus niet aan mijn telefoon/laptop dus. Inderdaad zo frustrerend, vooral van al dat typwerk en dan ineens is het weg haha!
Leuk dat jullie het geslacht willen weten! Snap dat je een broertje super leuk voor jouw zoontje zou vinden! Hoe oud is jullie zoontje? (Heeft misschien hier wel eens ergens gestaan in een van de berichten, maar dat weet ik niet meer haha)
Wauw 10 weken alweer, dat klinkt inderdaad als een mijlpaal! Fijn dat je dinsdag weer een echo hebt! Mag jouw man er morgen niet bij zijn?

@M lies ach zo, ik snap het! In de ziekenhuizen zijn ze natuurlijk nog wat strenger. Wel heel fijn dat je goed onder controle staat. Hoop voor je dat de echo weer goed is volgende week!
Haha volgens mij wil bijna iedereen hier het geslacht wel weten. Ben heel benieuwd naar iedereen! Hou ik het nog even spannend voor jullie haha!

[quote quote=10328481]@GebruikerSanne wat apart, dan ligt het dus niet aan mijn telefoon/laptop dus. Inderdaad zo frustrerend, vooral van al dat typwerk en dan ineens is het weg haha! Leuk dat jullie het geslacht willen weten! Snap dat je een broertje super leuk voor jouw zoontje zou vinden! Hoe oud is jullie zoontje? (Heeft misschien hier wel eens ergens gestaan in een van de berichten, maar dat weet ik niet meer haha) Wauw 10 weken alweer, dat klinkt inderdaad als een mijlpaal! Fijn dat je dinsdag weer een echo hebt! Mag jouw man er morgen niet bij zijn?[/quote]
Mijn zoontje is nu 16 maanden, hele leuke leeftijd! Ja wij zitten ook bij t ziekenhuis dus man mag niet mee, idd ziekenhuis beleid. Naja we vieren het daarna maar gewoon thuis (althans laten we hopen dat er iets te vieren is!).

Terug
Bovenaan