@GebruikerSanne dat is inderdaad een leuke leeftijd! Dan straks dus ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil? Hebben ze veel aan elkaar, super leuk! Ja ik hoop ook voor jullie dat er na de echo wat te vieren valt, zal voor jullie duimen dat het weer goed is!
@Lott dan is nu het aftellen tot woensdag eindelijk begonnen! Komt steeds dichterbij gelukkig. Hopelijk alles goed daarbinnen! Ik kan ook niet wachten tot die bevestiging inderdaad! En heel fijn dat je het dan eindelijk kan delen, zodat je niet meer de misselijkheid hoeft te verbergen.
En goed idee om eerst het bericht even te kopiëren, dat ik daar zelf niet eerder aan heb gedacht.. Haha wat onnozel.
@CvdLB wat super dat jouw man zo lief voor je is! Het is ook niet niks wat er allemaal bij komt kijken qua hormonen en alles. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt!
En qua symptomen zegt soms niks hoor wat het gaat worden.. Ik heb een collega die bij de eerste uitgedroogd in het ziekenhuis lag, zoveel moest ze overgeven. En bij de tweede zwangerschap totaal niet misselijk. Toch beide keer een jongetje haha.. Dus het kan bij jou ook nog gewoon een meisje worden, ben benieuwd! Zou inderdaad erg leuk zijn.

@Zwaantje nou wat een toeval zeg, erg leuk haha!
@Sammys en @Essieee wat goed dat jullie mee doen. Ik ben ook bezig sinds vorige week dinsdag. Ik hoop alleen dat niemand het ziet als de chauffeur de flessen omwisselt. Woon in een klein dorpje en mijn schoonzus woont zelfs twee huizen verderop. En die heeft zelf ook meegedaan, dus als zij het per ongeluk ziet dan weet ze het meteen natuurlijk haha! Nou ja, als ze zich dan maar stilhoud.
Kreeg ook weer zo'n prachtige zachte wikkeldoek. Heb hem ook nog van mijn dochter. Die zullen in januari weer goed van pas komen met de koude dagen, heerlijk!
En inderdaad wat is het ontzettend leuk hoe actief dit forum nu al is, terwijl we nog maar net zwanger zijn allemaal! Al 500 berichten. Ik kijk ook wel eens in die andere topics.. Maar bij juli 2020 maar 140 berichten, in januari is er voor het laatst gereageerd en nu gisteren iemand weer eens wat geplaatst. Wat een verschil haha! Hopelijk blijft het hier lekker actief, gezellig!