Januari 2021❤️

Ik vind het zo spannend of alles goed gaat daarbinnen. Zou nu 6+4 zijn en heb volgende week woensdag de eerste echo, kan niet wachten om enige bevestiging te krijgen. Ben dagen misselijk en eet echt weinig voor mijn doen maar gelukkig steeds meer gevonden wat er wel in gaat. Verder grotere tepelhoven volgensmij echt super vreemd gezicht haha en een raar gevoel in mn onderbuik. Ik hoop dat het snel woensdag is! Nog maar één weekend. Als alles dan goed is gaan we het aan onze gezinnen en vrienden die dichtbij staan vertellen want ik moet me nu goed houden terwijl ik kei misselijk ben en vind dat lastig haha.
Janneke misschien kan je voordat je op verzenden klinkt even je bericht kopieren, dan heb je het tenminste nog! 

Wat een gezellig forum, iedere keer als ik kijk staan er wel weer nieuwe berichten op. Werkt best verslavend.
Succes met de echo morgen, *sorrynaamkwijt*.
Ik had vandaag ook een hormonale inzinking, sjee wat kan je in een paar dagen tijd je behoorlijk slap en ziek gaan voelen. Dit had ik niet gehoopt of verwacht, ondanks dat het bij de vorige zwangerschap hetzelfde voelde. Mijn man is super lief, dus alle tranen kwamen er even uit. Dat voelt goed. 
Wij willen deze keer wel weten wat het wordt. Vorige keer niet en dat was leuk, toen zat mijn voorgevoel goed en kregen we een zoontje. Nu had ik het voorgevoel dat ik een meisje zou krijgen, maar nu ik weer dezelfde klachten ervaar nijg ik toch meer naar een jongen. Mijn voorkeur zou zijn een meisje, lijkt mij leuk (en heb zelf ook een oudere broer en mijn man heeft ook een jonger zusje). 

Zo leuk om allemaal te lezen! 
Unity ik hoop met je mee! Laat je weten hoe het was?
Sanne, volgens mij lopen wij precies gelijk hihi! Morgen ook 10 weken (heel bizar, een kwart gehad) en dinsdag termijnecho. Ben jij dan ook 1 januari uitgerekend?
Ik heb soms ook problemen met plaatsen van berichten en dan kopieer ik 'm inderdaad ook en probeer ik het later nog een keer.
Fijne avond dames!

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. En welkom nieuwe dames, gezellig! 
Ik voel mij vandaag ook best wel blegh. Erg moe, misselijk en af en toe ook wat benauwd. Morgenochtend nog even werken en dan weekend. 
@JannekeT Leuk! Hier ook Friesland haha! 

Wat leuk weer! Zoveel berichten. Echt gezellig! Ah, vervelend van je verleden Mlies, maar wel fijn dat ze de kleine en jou zo in de gaten houden. Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Benieuwd of ik nog iets vooruit of teruggezet zal worden.
Janneke: ja inmiddels na aardig wat discussies besloten het wel te willen weten, maar het voor de rest als verrassing te houden. Nee ik heb alleen het idee dat het een jongetje is omdat iedereen dat denkt haha. Heb geen sterk voorgevoel. Nog even geduld ? 
CvdLB: Soms mag je alles best even laten lopen toch. Onwijs fijn dat je man zo lief is. Mijn vriend snapt af en toe helemaal niets van mij. Maar goed, als ik mezelf al niet snap.. Hoe kan ik dan verwachten dat hij dat wel doet. 

Wij willen het ook weten wat het wordt.. maar is nog zo lang wachten ? eerst nog de eerste echo op 18 juni, ben zo benieuwd..
Heb me aangemeld bij moeders voor moeders, vandaag de spullen ontvangen en vamaf volgende week donderdag.. heb daardoor ook meer gevoel erbij en vind het een goed initiatief. Andere die meedoen?

Ah spannend Sammys! Ik was ook echt zenuwachtig. Maar nu ook weer voor de 12 weken echo. Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders. Ik drink alleen niet veel, dus ik krijg niet alle kannen vullen helaas. Wel blij dat we iets voor een ander kunnen doen ?

@GebruikerSanne dat is inderdaad een leuke leeftijd! Dan straks dus ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil? Hebben ze veel aan elkaar, super leuk! Ja ik hoop ook voor jullie dat er na de echo wat te vieren valt, zal voor jullie duimen dat het weer goed is!
@Lott dan is nu het aftellen tot woensdag eindelijk begonnen! Komt steeds dichterbij gelukkig. Hopelijk alles goed daarbinnen! Ik kan ook niet wachten tot die bevestiging inderdaad! En heel fijn dat je het dan eindelijk kan delen, zodat je niet meer de misselijkheid hoeft te verbergen. 
En goed idee om eerst het bericht even te kopiëren, dat ik daar zelf niet eerder aan heb gedacht.. Haha wat onnozel.
@CvdLB wat super dat jouw man zo lief voor je is! Het is ook niet niks wat er allemaal bij komt kijken qua hormonen en alles. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt!
En qua symptomen zegt soms niks hoor wat het gaat worden.. Ik heb een collega die bij de eerste uitgedroogd in het ziekenhuis lag, zoveel moest ze overgeven. En bij de tweede zwangerschap totaal niet misselijk. Toch beide keer een jongetje haha.. Dus het kan bij jou ook nog gewoon een meisje worden, ben benieuwd! Zou inderdaad erg leuk zijn. :)
@Zwaantje nou wat een toeval zeg, erg leuk haha!
@Sammys en @Essieee wat goed dat jullie mee doen. Ik ben ook bezig sinds vorige week dinsdag. Ik hoop alleen dat niemand het ziet als de chauffeur de flessen omwisselt. Woon in een klein dorpje en mijn schoonzus woont zelfs twee huizen verderop. En die heeft zelf ook meegedaan, dus als zij het per ongeluk ziet dan weet ze het meteen natuurlijk haha! Nou ja, als ze zich dan maar stilhoud.
Kreeg ook weer zo'n prachtige zachte wikkeldoek. Heb hem ook nog van mijn dochter. Die zullen in januari weer goed van pas komen met de koude dagen, heerlijk!
En inderdaad wat is het ontzettend leuk hoe actief dit forum nu al is, terwijl we nog maar net zwanger zijn allemaal! Al 500 berichten. Ik kijk ook wel eens in die andere topics.. Maar bij juli 2020 maar 140 berichten, in januari is er voor het laatst gereageerd en nu gisteren iemand weer eens wat geplaatst. Wat een verschil haha! Hopelijk blijft het hier lekker actief, gezellig! 

Terug
Bovenaan