Januari 2021❤️

Wat leuk zoveel berichten, Unity welkom! Ik hoop op een goede zwangerschap voor jou! 

Wij hebben komende maandag de termijnecho, ik ben dan 10+2 , zoveel zin in! Is er hier nog iemand op 2 januari uitgerekend? Anoek jij zit 1 dag voor mij he?! 

Ja Janneke, klopt, bijna precies 2 jaar, m'n zoontje is 10 januari geboren en nu 1 januari uitgerekend! 
Dus Anouk we zijn inderdaad precies tegelijk, wat toevallig!

@ikbendoutzen spannend! Dat schiet al op, de termijnecho. Hopelijk alles weer goed! ♥️
@GebruikerSanne wat vervelend dat het forum bij jou ook zo irritant doet. Nu doet hij het bij mij wel weer ff goed.. Zullen zien voor hoe lang haha. 
Haha beide januarikindjes dus! Toevallig! Nou ja, nog afwachten natuurlijk.. Kan ook december worden bij jullie hihi! 
Ben vandaag 7+2 en ik moet zeggen dat de misselijkheid nu wel echt begint te komen.. Gisteravond totaal geen zin in warm eten en op bed ook beroerd. En nu de hele ochtend ook al misselijk. Probeer te ontbijten maar het gaat niet van harte. Zouden de symptomen nu dan toch komen? 

[quote quote=10328602]Jaa klopt! Vandaag 10 weken, dinsdag echo met 10+4. Oh Doutzen de baby in zwangerschap+ van week 10 is zo cute haha![/quote]
Jaa ik ben zo benieuwd!! Hopenlijk kunnen we nu al mooi wat armpjes en beentjes zien op de echo? jij dinsdag! Leukk! Aftellen weer;)

Janneke ja voor mn gevoel schiet t inderdaad ook mooi op! We zijn alweer bijna toe aan de nipt test.  Nog meer mensen die gaan testen? 

Vervelend dat de kwaaltjes nu opkomen bij jou, hou je taai!

Terug
Bovenaan