Januari 2021❤️

Echt heel leuk, zo'n actief forum. Weet niet meer wie het schreef, maar hef werkt dan inderdaad haast verslavend om nog even te kijken.
Echt vervelend als je door de misselijkheid weinig tot niks kan eten, lijkt mij. Bij mij werkt het juist goed om meteen bij het opstaan iets te eten. En dan om de 2 uur, zodat ik geen leeg gevoel krijg. 
Hebben jullie ook dat je van sommige geuren of eten echt kan walgen? Ik heb al handzeep met een ander geurtje gekocht, want die we hadden was echt niet te doen. 

[quote quote=10328661]Janneke ja voor mn gevoel schiet t inderdaad ook mooi op! We zijn alweer bijna toe aan de nipt test. Nog meer mensen die gaan testen? Vervelend dat de kwaaltjes nu opkomen bij jou, hou je taai![/quote]
Wordt er haast jaloers van dat jullie al zo ver zijn. Ik kan de tijd wel vooruit kijken. Spannend hoor, de termijnecho. Benieuwd of jullie datum nog wordt verschoven.
De NIPT gaan wij wel doe. Ik denk zonder nevenbevindingen. 

Wij gaan ook voor de nipt ja, maar indd zonder nevenbevindingen. Ik moet de 20 weken echo ook in het ziekenhuis laten doen, omdat mijn ene zusje met een open buik is geboren en de andere 3 maanden te vroeg kwam. Mijn ouders waren voorbereid op de open buik, kwamen ze bij de pretecho achter en dat heeft wel mijn zusjes leven gered want daardoor kon ze meteen de zorg krijgen die ze nodig had!
Maar ik ben vooral voorstander van dat iedereen doet wat goed voelt! 

Wij gaan ook voor Nipt, tenminste als alles goed gaat natuurlijk! Ik krijg wel steeds meer last van kwaaltjes, dus heb goede hoop ?
We zijn er nog niet over uit of we willen weten wat het wordt... 
fingers crossed. Vandaag 6+6, dus t gaat de goede kant op ☺️

Super fijn dat we langzamerhand allemaal de eerste drie maanden hebben gehad! Ik kan ook niet wachten tot de termijnecho op 29 juni ?. 
Vandaag wel veel last van misselijkheid en vermoeidheid. Gelukkig heb ik nu weekend en kan ik mijzelf eraan toegeven door lekker op de bank te gaan liggen. De afkeer tegen bepaalde geuren is hier ook sterk aanwezig!
Wij gaan ook voor de nipt, met of zonder nevenbevindingen, en willen heel graag weten wat het wordt. Ik ga daar sowieso een pretecho voor aanvragen rond 15 weken. Ik ben ontzettend nieuwsgierig! 

Jongens goed nieuws; de echo was goed! Ik vroeg de verloskundige om zelf eerst te kijken (te spannend) en binnen 1 sec zei ze tegen mijn man dat hij het scherm aan mocht zetten!
Alles zag er goed uit, loop 2 dagen achter maar de baby lag wat tegen de wand aan dus ze kon het niet zo goed meten.
@Zwaantje - ik heb ook op 29 juni de termijnecho!

Kan ook heel de tijd geen lange berichten doen - wij willen ook de Nipt test laten doen, nevenbevindingen weten we nog niet...
Nog een vraag; gebruiken jullie een prenatal multi (waar ook foliumzuur in zit) en zo ja, welke? 

Terug
Bovenaan