Januari 2021❤️

@Unity wat fijn!! Gefeliciteerd met de goede echo, wat zal dat een geweldig gevoel zijn. Nu lekker genieten!
Ik gebruikte eerst gewoon foliumzuur + vitamine D van Etos huismerk. Nu sinds 2 gebruik ik Davitamon Compleet Mama met Omega 3 Visolie (of zo iets haha). Ik eet namelijk nooit vis, want daar hou ik echt niet van.. Dus dan maar zo. :)
@Zwaantje heerlijk, lekker weekend! Rustig aan en op de bank wanneer je wilt.
Ik heb vandaag ook ff een blegh dagje. Zowat hele dag op de bank, moe, geen zin in eten en misselijk. 

Wat een berichten weer! We kunnen ons ook wel de corona baby-boom groep gaan noemen denk ik haha!
Afkeer van geuren zeker, de douchegel van m'n man.. blehhhh! Voel me echt zo'n prinses met m'n voorkeuren van wat wel en niet 'mag', maar hij mag nu dus niet meer net voor t slapen gaan douchen want dat trek ik niet om naast te liggen haha!
Wij doen ook de Nipt, wel erg spannend, vriendin/collega heeft net uitslag trisomie 18 gekregen van de Nipt. Dan is het toch allemaal even wat minder vanzelfsprekend allemaal.. wel goed dat de Nipt je dus wel op tijd duidelijkheid kan geven. Maar t zijn nog even spannende tijden zo.. een gezond kind is ook echt een zegen! ?

[quote quote=10328814]Ik word trouwens wel onzeker van de onrustige darmen…. bij ieder krampje slaat de twijfel toe.. hebben meer mensen dat?[/quote]
No worries hoort er zeker bij!! 

Oh als voedingssupplement gebruik ik Bonusan multi Natal actief, daar zit ook veel vitamine B6 is en helpt me ook bij de misselijkheid.

Ik heb gebruikt de tabletten van Kruidvat (multi zwanger, zit ook Omega 3 in).
Wij kiezen voor de combinatietest i.p.v. de NIPT. Met onze eerste ook gedaan en vond dat heel prettig. Je krijgt dan naast de bloedtest ook een extra echo (soort mini 20-weken echo). 

Mlies snap ik, maar voor je t weet is het bij ook al zover;) 

Veel mensen hier die voor de nipt gaan, wij gaan m ook doen ook met nevenbevindingen met het idee, als er iets is bereiden we ons er het liefste op voor. 

Unity wat fijn dat je echo goed was! Nu lekker genieten:)

Hier een afspraak gemaakt met de bekkentherapeute, heb echt erg last dus hoop dat er wat aan te doen is. 

@ikbendoutzen vervelend dat je al zo'n klachten hebt. Ik hoop dat het wat beter gaat met bekkentherapie!
Trouwens, inderdaad heel veel die de nipttest gaan doen. Wij gaan hem niet doen. Bij onze dochter hebben we ook geen extra testen laten doen. 

Hoi dames, even een lange periode niet op het forum geweest.. ik lees zoveel leuke berichten ❤️ Ik heb vorige week echt een rot week gehad van blaasontsteking tot flauwvallen op straat.... gelukkig gaat het weer goed. Wij hebben maandag de termijnecho en ik ben zo zenuwachtig of alles nog goed gaat .. iemand toevallig tips tegen niet goed kunnen eten maar wel enorme honger ? 

Terug
Bovenaan