[quote quote=10328961]Hoi dames, even een lange periode niet op het forum geweest.. ik lees zoveel leuke berichten ❤️ Ik heb vorige week echt een rot week gehad van blaasontsteking tot flauwvallen op straat…. gelukkig gaat het weer goed. Wij hebben maandag de termijnecho en ik ben zo zenuwachtig of alles nog goed gaat .. iemand toevallig tips tegen niet goed kunnen eten maar wel enorme honger ?[/quote]Ach wat vervelend zeg! Ja daar kom ik weer aan haha maar neem iets tegen de misselijkheid, zodat je wel kunt blijven eten! (Spreek uit ervaring met vorige zwangerschap 18 weken vooral afvallen en 50% werken). Gember tabletten (geurloos, smaakloos) bijv van Holland and Barrett Icm Bonusan multi Natal actief voedingssupplement Als t niet (meer) werkt, ik zit inmiddels aan de medicatie metoclopramide en functioneer weer redelijk. Het blijft shit, maar iig niet meer steeds honger en eet normale gezonde dingen. Hoop dat je er ook iets aan hebt..Daarnaast drinkontbijt, groente sapjes etc heb je snel weg en vullen wel weer even.. en Aquarius lemon + water. Maar het is ook weer per persoon anders waar je trek ik hebt natuurlijk..