Januari 2021❤️

[quote quote=10328961]Hoi dames, even een lange periode niet op het forum geweest.. ik lees zoveel leuke berichten ❤️ Ik heb vorige week echt een rot week gehad van blaasontsteking tot flauwvallen op straat…. gelukkig gaat het weer goed. Wij hebben maandag de termijnecho en ik ben zo zenuwachtig of alles nog goed gaat .. iemand toevallig tips tegen niet goed kunnen eten maar wel enorme honger ?[/quote]Ach wat vervelend zeg! Ja daar kom ik weer aan haha maar neem iets tegen de misselijkheid, zodat je wel kunt blijven eten! (Spreek uit ervaring met vorige zwangerschap 18 weken vooral afvallen en 50% werken). Gember tabletten (geurloos, smaakloos) bijv van Holland and Barrett Icm Bonusan multi Natal actief voedingssupplement Als t niet (meer) werkt, ik zit inmiddels aan de medicatie metoclopramide en functioneer weer redelijk. Het blijft shit, maar iig niet meer steeds honger en eet normale gezonde dingen.  Hoop dat je er ook iets aan hebt..Daarnaast drinkontbijt, groente sapjes etc heb je snel weg en vullen wel weer even.. en Aquarius lemon + water. Maar het is ook weer per persoon anders waar je trek ik hebt natuurlijk..

Hee do wat erg flauwvallen! Ik heb een week nauwelijks gegeten, het idee alleen al van eten maakte me zo misselijk! Uiteindelijk gingen cornflakes en danoontjes er wel in en vandaag heb ik al een heuze boterham weg kunnen werken dus er is hoop haha. Oja en sportdrankjes met citroensmaak! Caffeine vrije cola gekocht dat gaat ook goed.
Ik woensdag de eerste echo en het komt eindelijk dichterbij, vind het zo enorm spannend of alles wel goed is daarbinnen. 

[quote quote=10328967]Hee do wat erg flauwvallen! Ik heb een week nauwelijks gegeten, het idee alleen al van eten maakte me zo misselijk! Uiteindelijk gingen cornflakes en danoontjes er wel in en vandaag heb ik al een heuze boterham weg kunnen werken dus er is hoop haha. Oja en sportdrankjes met citroensmaak! Caffeine vrije cola gekocht dat gaat ook goed. Ik woensdag de eerste echo en het komt eindelijk dichterbij, vind het zo enorm spannend of alles wel goed is daarbinnen.[/quote] ahwat rot voor je zeg! En van honger word je nog misselijker.. arme jij! Hoe is het met werken gegaan? Duim voor een mooie echo, die kleine komt niet zo snel iets tekort heb ik begrepen dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Hee sanne, werken ging goed! Viel me alles mee. Alleen blijven die pubers dus echt nier uit elkaar he haha.
Ben echt zo emo vanavond ? alleen thuis en volgend weekend, als de echo goed is, mijn oudees vertellen kan nier wachten

@gebruikerdo jeetje wat schrikken zeg, flauwvallen op straat! Ik hoop dat dat niet nog eens gaat gebeuren en jij gauw weer wat meer eten binnen kunt krijgen!
Maandag dus de termijnecho al, spannend! Hoe ver ben je dan? Fingers crossed dat alles dan goed is, zal voor je duimen! 

Ik lees over het hook effect dat als er teveel hormoon is de test het niet oppikt maar toch niet zo fijn. Nu wachfen tot woensdag 

Terug
Bovenaan