Januari 2021❤️

Gefeliciteerd met alle mooie echo's. Inderdaad grappig dat sommige al een goede termijnecho hebben gehad terwijl de rest nog voor de vroege echo moet komen!
Ik mag morgen om 11:00 uur. Ik ben heel benieuwd. Hier is het eerste kwaaltje begonnen met wat vage misselijkheid de hele dag door. Het enige moment dat ik dit niet heb is als ik naturel chips eet. Maar goed dat wil je ook niet de hele weg wegeten ;-). 
@Lott: vorige zwangerschap had ik met 8+1 een uitwendige echo en een mega volle blaas. Dus morgenochtend ga ik ook weer heel veel drinken. Het kan ook aan je postuur liggen had de verloskundige gezegd. Ik ben vrij slank (heupen minder maar buik wel ;-)) waardoor een uitwendige echo mogelijk is. 

Anoek, heerlijk!! ? en toch wel een hele bijzondere datum hoor. 1 januari. Geniet lekker van die prachtige beelden. 

Best veel meiden hebben morgen hun eerste echo volgens mij? Leuk! Benieuwd wanneer jullie de termijn echo hebben. 
MariekeSep ik ken dat wel van die chips. Ben er ook mee gestopt, leek me niet heel slim zoveel zout haha. Inmiddels vind ik chips ook niet zo lekker meer. 

Wat leuk om te lezen, fijn al die goede echo s. Morgen mogen wij om 10.30, echt heel spannend. We proberen het nog even geheim te houden, alleen 2 vriendinnen weten het. 
De misselijkheid valt hier mee, ik moet vaak en kleine beetjes eten dan voel ik me wel ok. Wel heel erg moe de laatste 2 dagen. Maar misschien ook omdat het kan omdat de kids nu naar school zijn. 

Oh Anoek wat fijn!!
Ik had met 7 weken ook een uitwendige echo, ging prima toen!
Lott, ik had mijn vorige zwangerschap ook veel last van obstipatie, zeker naar het einde toe. Zat inderdaad ook huilend op de wc. Die zakjes vond ik een gruwel maar werken wel. Wat bij mij ook wel helpt is Roosvicee laxo (hebben ze gewoon bij de supermarkt) en peperkoek.
Ik heb onverwachts een extra echo gehad trouwens. Ik had vannacht veel last van hartkloppingen en kreeg uiteindelijk ook wat pijn op de borst dus uiteindelijk toch maar de HAP gebeld. Ambulance kwam langs en ik moest mee voor wat testjes, alles goed gelukkig en meteen de baby gecheckt. We konden het hartje al horen. Toevallig was er een vriendin aan het werk die nog foto's heeft gemaakt echt super fijn. Al met al was ik pas eind van de ochtend weer thuis, wat een circus, maar wel fijn dat er serieus naar gekeken is. Nu toch maar even rust nemen de komende dagen, morgen langs de huisarts en hopen dat het snel weer beter gaat met dat hartritme.

Jaaa hier ook een goede termijn echo en super schattig bewegend babietje ❤️ Ik zag niet gelijk het hartje en heb ooit een echo gehad waarop het hartje niet meer klopte dus ik schrok me kapot. Gelukkig zei ze al heel snel: kijk hier klopt het hartje! Nou toen kwamen de tranen ? Echt zo dankbaar en blij. Bij mij is 1 januari ook definitief vastgesteld, dus we blijven gelijk Anoek! Jij ook gefeliciteerd! 
Tulipaa wat een spannende nacht en ochtend heb je gehad zeg!! Gelukkig alles oké met jou en die kleine ook!
Sterkte voor de meiden die morgen mogen en ook voor de meiden die nog lang moeten wachten!

Wauw Sanne, wat een mooi nieuws ? Lekkere actieve baby’s al. Lijkt me heel naar als je op de echo pas ziet dat het hartje niet meer klopt. Was dat toen je eerste echo? Maar nu lekker genieten.
Jeetje Tulipaa, wat heftig. Wel heel fijn dat ze zo snel kwamen en het serieus hebben genomen. Gelukkig dat alles goed is met jullie allebei! Even een stapje terug, en aan jezelf denken. Sterkte. 

Terug
Bovenaan