Januari 2021❤️

[quote quote=10330391]Oh jeetje! Heel heftig. Dus je had alle symptomen nog en jullie zagen pas bij de echo met 12 weken dat het hartje gestopt was? ? Echt verdrietig. Een vriendin van mij heeft dit vier keer gehad met zeven weken. Ik ben daarom ook best bang. Ik probeer vertrouwen te hebben, maar het zit wel in mijn hoofd. Ik had daarvoor altijd het idee dat het goed zat als je buik groeit en je kwaaltjes hebt. Maar gelukkig gaat het in 90% van de zwangerschappen goed. En jij mag lekker genieten van je mooie echo’s en de spareribs haha! ??[/quote]
Niet te druk om maken hoor! Bedoelde het meer geruststellend, dat je dus ook niet gelijk hoeft te schrikken als er iets verandert oid. Achteraf had ik trouwens die hele zwangerschap nauwelijks misselijkheid gehad, maar het was m'n eerste zwangerschap dus ik dacht gewoon dat ik geluk had. Nu denk ik wel dat het daardoor vanaf t begin niet goed zat in mijn geval. Maarja heb genoeg vriendinnen die gezonde kindjes hebben gekregen zonder misselijkheid dus er is geen pijl op te trekken. Kwam er trouwens gelukkig niet pas met 12 weken achter, maar met 8,5. 
Maarja de spanning in t begin hoort er helaas ook wel bij, je hebt t gewoon niet in de hand.. hoop dat we straks allemaal deze enge tijd voorbij zijn en er nog veel blije berichtjes langs gaan komen van iedereen. Voorlopig is er genoeg reden om gewoon vertrouwen te hebben?  Het gaat veeeeel vaker goed dan mis!

@gebruikersanne dat zegt mn vriendin gelukkig ook steeds 90% gaat goed.. Vind het wel doodeng/spannend morgrn! 

[quote quote=10330401]@gebruikersanne dat zegt mn vriendin gelukkig ook steeds 90% gaat goed.. Vind het wel doodeng/spannend morgrn![/quote]
Ja snap ik!! We duimen voor je!!????

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Tullipa wat schrikken, rustig aan doen! 
En Sanne ook voor jou hoera!! 
Ik duim voor de echo's morgen?

Ah sorry Sanne, ik dacht dat je bedoelde dat je het bij de echo zag. Maar je kreeg een bloeding met 8,5 week. Echt verdrietig. Ja ze zeggen dat misselijkheid een goed teken is, maar dat als je dat niet hebt dat je ook een goede zwangerschap kunt hebben. Lief! Ik snapte je hoor ? en zo fijn er zo over te kunnen praten. Ik hoop dat we met dit groepje meiden (of meer) kunnen blijven kletsen tot in ieder geval januari. 

Ik duim voor een mooie echo Lott! 

Wij hadden een mooie echo met kloppend hartje!! 1 dag terug bijgesteld voorlopig naar 7+3, dus 24 januari uitgerekend.. 
Volgende afspraak al over 2 weken.
hopelijk de anderen vandaag ook mooi nieuws!

Terug
Bovenaan